Iemand ervaring met deze achtergronden ? Zijn geld waard (circa 200 euro) ? Duurzaamheid ? Heb geen ervaring met Lastolite-producten ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lastolite Urban Collapsible achtergrond ? Ervaringen ?
Collapse
X
-
-
Re: Lastolite Urbanus Collapsible achtergrond ? Ervaringen ?
Vind deze niet direct terug online, maar ik heb eerst een ophangsysteem gekocht en dan toch zelf 1 gemaakt.
Dat zelfgemaakte is echt vele malen beter dan de gekochte (en het koste me amper 1/3).
Bij mij is het wel voor mijn vaste studio. Bevestigd aan het plafond met een oud afrolsysteem van de gordijnen. Als ik er volgende week nog eens toe kom om wat studio-opnames te maken zal ik eens een foto posten van dit systeem.
-
-
Re: Lastolite Urban Collapsible achtergrond ? Ervaringen ?
Moderator Note: Titel aangepast. Je zat met een komiek in je hoofd, zeker?
Het gaat waarschijnlijk over deze: http://www.lastolite.com/urban-colla...ackgrounds.phpBD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Re: Lastolite Urban Collapsible achtergrond ? Ervaringen ?
Ik heb de nieuwe 'urban collection' in de Lastolite stand van Photokina vorig jaar. Als je ze ziet, zien ze er fake uit maar op foto geven een zeer realistisch effect. Ze hadden een volledig portfolio van 'urban' shoots gemaakt met de achtergronden in de stand.
Ik was onder de indruk van hoe echt het op foto uit zag.
Mijn favoriet was de Steampunk-achtig metaal muur.
-groetjes, Gerard."I'm my own art director, not somebody else's photographer"
Blog: www.gerardmaas.net
Port: www.gerardmaas.com
Comment
Comment