Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Als je degelijke SD kaartjes koopt, is de kans op falen zo goed als onbestaande. Enkel als je ze gaat vervoeren in uw broekzak met uw sleutels erbij of zo kunnen deze falen.
Ik gebruik al jaren slechts 1 SD-kaartje nadat sommige goedkopere gefaald waren: Sandisk Extreme Pro. Voor CF heb ik enkele dagen geleden een Hoodman Steel 32GB CF gekocht (schrijft 145mb/s! en is onbreekbaar).
waar heb je die hoodmans gevonden? ben er al een tijdje naar op zoek maar in de benelux tot nu toe nog nergens tegen gekomen.
waar heb je die hoodmans gevonden? ben er al een tijdje naar op zoek maar in de benelux tot nu toe nog nergens tegen gekomen.
Site van hoodman zelf. Hun klantensupport trekt wel op niets heb ik gisteren mogen ondervinden (korte samenvatting): Betaling ontvangen, maar onze bank heeft er 10% kosten op gerekend, kan je nog eens 11% van het originele bedrag bijbetalen? (en hun shipping is al 51 euro!!!) (Dit ga ik dus niet betalen... Ze moeten het zelf maar weten dat ze een slechte bank hebben!)
Mochten hun kaartjes niet ZO goed zijn, zou ik er al lang geen zaken meer mee doen!
Comment