Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

    Ik heb onlangs een Canon F/2.8 IS aangeschaft. Nu ben ik op zoek naar een rugzak waarin ik de combo 300 F/2.8 IS (ik ga uit van een omgekeerde zonnekap om de lengte binnen de perken te houden ......) + 1D Mark IV kan meenemen en waarin daarnaast nog wat ruimte resteert voor een 70-200 F/2.8 en de extenders 1.4x/2x. Kandidaten die ik op het oog heb zijn de Lowepro Flipside 500 en de Think Tank Glass Limo. Graag verneem ik jullie suggesties en ervaringen met genoemde of andere rugzakken.

    Alvast bedankt

    Humphrey

  • #2
    Re: Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

    Waarom niet naar de winkel met de spulletjes en paar rugzaken uitproberen ? Om zo te ervaren in welke rugzak de spulletjes passen en of die comfortabel genoeg is voor jou.

    Comment


    • #3
      Re: Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

      Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
      Waarom niet naar de winkel met de spulletjes en paar rugzaken uitproberen ? Om zo te ervaren in welke rugzak de spulletjes passen en of die comfortabel genoeg is voor jou.
      Dat is natuurlijk ook een prima optie maar ik vind gebruikerservaringen als aanvulling altijd waardevol. Een rugzak kan na 4 keer op en neer lopen in de winkel redelijk comfortabel aanvoelen, maar in de praktijk toch tegenvallen. Daar komt bij dat er nogal wat merken (Tenba, Think Tank, ...) zijn die interessante types voeren maar die lang niet allemaal tegelijk in een en dezelfde winkel te bekijken zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

        Maar ik kan een tas weer erg comfortabel vinden en ander vind deze weer tien keer niks .
        Persoonlijk vind ik dan wel weer dat je al erg goed een indruk krijgt of iets comfortabel is of niet. Het is en blijft altijd afwachten of dit nog steeds zo is als je deze de hele dag gebruikt.

        Think Tank Glass Limo
        The Glass Limo is the smallest and lightest camera backpack specifically designed for long lenses; its narrow, lightweight design makes life easier when trav...

        Is the Think Tank Photo Glass Limo right for you? Learn all you need to know in The-Digital-Picture.com's review!


        Lowepro Flipside 500
        Lowepro expands its award-winning Flipside series with a large-capacity, big-lens outdoor backpack for professional photographers who shoot adventure and spo...

        Comment


        • #5
          Re: Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

          kijk eens bij tenba, die hebben een model lensbag dacht ik. ben eens met een sport fotograaf mogen mee lopen(lees spullen dragen) en hij had een 400f2.8+1dmkIv erin zitten heel handige tas, weet nu wel niet of er nog veel ruimte was om iets erbij te steken.

          anders mss eentje uit de lowepro vertex reeks
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

            ik heb een Lowepro 400 flipside en daar ben ik wel heel tevreden over
            het feit dat je het deel met je body en lenzen niet kan openen als je hem draagt vind ik wel goed
            stevige rugzakken en veel ruimte voor je accessoires
            Nikon D7100 - Nikkor 85mm 1.8 - Tamron 17-50mm 2.8 - Tamron 28-75mm 2.8 - Tamron 70-200mm 2.8 - Nikon SB-700 - Yongnuo YN560-II - Elinchrom D-LiTE RX4
            Facebook: Ultimo Photos /// 500px /// Website: Ultimo Photos

            Comment


            • #7
              Re: Rugzak voor Canon 300 F/2.8 IS + camerabody

              Heb net een hele review over f-stop onder het grote rugzakkentopic gepost. De Loka die ik bespreek kan al dienst doen maar eventueel ook één van de grotere modellen.
              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

              Comment

              Working...
              X