Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Er is nik mis mee uit te kijken naar een goedkope leverancier , ik koop mijn cartridges ook bij 123.
Maar ik koop ALLEEN originele patronen Epson !
Ik werk met een Professionele Printer Epson Stylus 3800 Pro en die verdiend originele inkt !
Heb je nu een All in one printer staan, voor algemeen printwerk dan zou ik ook zo kritisch niet zijn
maar voor afdrukken van digitale foto's is alleen het beste goed genoeg !
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik koop daar originele Canon patronen voor mijn oude MX7600 All-in-one (PGI-9 Lucia pigmentinkt zelfde als PRO 9500), die vind je niet overal en hun prijs is zeer competitief.
Ooit hun huismerk hiervoor geprobeerd maar was gewoon rampzalig.
Ze hebben ze zonder probleem en zonder verzendkosten teruggenomen.
Zeer goede service.
Omdat de printerfabrikanten het steeds moeilijker maken om compatiebele patronen op de markt te brengen, is het prijsverschil in de praktijk nog maar 20 tot 25%.
Daarvoor knoei ik niet, het is een zuinige printer (voor tekst goedkoper dan laser, en tegelijk zeer goed voor fotos).
ik koop ze ook altijd daar.
Heb daar ook het huismerk geprobeerd.
voor de HP C5280.
2 patronen gekocht van het huismerk
Geen van beide werkte zoals het moest.
Emailtje verstuurd
en ik mocht ze alle 2 vervangen door de originele patronen.
Geen enkel probleem.
Dus ik zou zeggen: probeer het eens uit, bevalt het niet... emailtje en je mag vervangen.
Comment