Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ziet er inderdaad niet slecht uit,ik ben heel tevreden van mijn Jinbei flitsers, maar er staan hier geen gegevens over de flitsers vermeld, 250Ws is misschien iets aan de krappe kant, maar indien nodig kan je later altijd nog een zwaardere bijkopen.
De Jimbei flitsers hebben normaal een Bouwens S fitting zal hier ook wel zo zijn maar zoals ik al zei, er staan nergens specs vermeld. Wat de softboxen betreft, ja eens gemonteerd nemen ze nogal wat plaats in . 60x90cm is wel een mooi formaat.
het is mss omdat dit de stock is dat ze nog hebben en er idd nieuwe types in aantocht zijn, dat konijn er een aanbieding van maakt?
doen winkels canon/nikon/... toch ook als er nieuwe modellen in aantocht zijn
Ik vermoed zo iets, want van die koppen kan ik maar bitter weinig vinden. Ook niet over hoeveel stops ze instelbaar zijn.
Zijn die ook wel 250ws ? De nieuwe dm2-300 is geen 300ws maar 250ws. Beetje onduidelijk allemaal
Ik vermoed zo iets, want van die koppen kan ik maar bitter weinig vinden. Ook niet over hoeveel stops ze instelbaar zijn.
Zijn die ook wel 250ws ? De nieuwe dm2-300 is geen 300ws maar 250ws. Beetje onduidelijk allemaal
dat is met de meeste flitsen zo bij jinbei dus zou me niet verwonderen dat het 200 watt is
de spark 400 is ook maar 300 watt
bij de digital pioneers komen de cijfers overeen met het wattseconde-getal
Comment