Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statief gekocht...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• statief gekocht...

ik heb me een nieuw (zwaarder) statief+kop gekocht omdat ik daar niet zo een kennis van heb had ik hier op ,bd, wat raadt gevraagd, en de naam konijnenberg viel meermaals dus een kijkje genonen op de site van koijnenberg, maar toen ik de prijzen vergelijk..bij coolblue dinsdag(26/02) besteld met vooraf betaling vrijdag(01/03) geleverd, bij coolbue manfrotto statief 055xprob 169 €, statiefkop standaard 808rc4 139 € , geen verzendingskosten..bij konijnenberg statief 195 €, statiefkop 144€ +verzendingskosten... ik heb de raad dus opgevolgd altijd even vergelijken....mvg.pierre ds.

Re: statief gekocht...

Mooie combo, goede beslissing.
    B.t.w. heb dezelfde ......
    Is wel bijzonder zwaar maar dat gebruik je niet als je kms wandelt. Je hebt een welbepaald doel, neem je statief mee en ga niet op trektocht.
    Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

En de klant vriendelijkheid is in de winkel van Konijnenberg ook verledentijd.

Comment

De koffie is er wel lekker en ..... die is gratis

Comment

Ik heb die ook juist gekocht maar dan aan de overkant van coolblue bij Foto Rubens, daar € 159,00 voor het statief.
          Je kunt ze niet allemaal afgaan hé, deze twee zitten bij elkaar in dezelfde straat. Das dus gemakkelijk.
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Ondertussen ... totale uitverkoop bij Foto Rubens in Wilrijk. Jammer , goeie winkel, goeie service ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
              En de klant vriendelijkheid is in de winkel van Konijnenberg ook verledentijd.
              Nooit geen problemen gehad , altijd goede service gehad van die mannen.
              Natuurlijk op een iets drukker tijdstip moet je niet verwachten dat ze 30min. uitleg gaan geven.
              Like it Facebook
              Flikr
              Website Original Frame

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lionel Bekijk bericht
                Nooit geen problemen gehad , altijd goede service gehad van die mannen.
                Natuurlijk op een iets drukker tijdstip moet je niet verwachten dat ze 30min. uitleg gaan geven.

Ik was twee weken geleden op een donderdagmiddag in een lege winkel met nog een bezoeker die ergens in een hoekje stond te snuffelen.
                Aan de balie was het eerste wat de verkoper (ene koen) vroeg of ik een volgnummer had. Ik zei, och... zijn klanten bij Konijnenberg voortaan nummers. Nee dat niet, maar dan wist hij wie er aan de beurt was, ik keek verbaast om me heen of dat ik misschien in Bananensplit zat. Ja maar zaterdags is dat nodig met een volle winkel, zei hij. U bent dus vast aan het oefenen voor zaterdag vroeg ik. Er ontstond ook nog even een welles-nietes praatje dat zij in Turnhout niet telefonisch te bereiken waren: ik probeerde al een dag tevergeefs telefonisch contact te maken omdat ik eerst zeker wou weten voordat ik 60 km ging reizen of zij de lens waar ik voor ging ook in voorraad hadden.
                Voor de Nikon, ja die hebben wij, zei Koen terwijl hij op een beeldscherm keek. Ik wil hem even op mijn camera passen zeg ik en neem de body uit mijn tas.
                Maar dat is een Nikon en u zegt net dat u die lens voor de Canon moet hebben zei hij, maar geen nood die hebben wij ook. Het leek er op of dat ik steeds voor gek werd gezet. Hij probeerde me nog een filter op te dringen, maar ik zei dat ik voor zo'n top objectief geen stuk glas wil schroeven. Tijdens het afrekenen aan de kassa zei hij tegen zijn collega op een cynische toon: meneer wil er absoluut geen filter bij. Wanneer ik al niet zover gereden had en het objectief niet snel nodig had dan was daar de koop niet doorgegaan.
                In de begin periode van Konijnenberg in Turnhout en ik ben er vaak geweest was het daar aangenaam zaken doen met prettig en vakkundig personeel, maar nu wordt je als klant in ieder geval door één verkoper niet serieus genomen.

Comment

ja ja , en bij konijnenberg zijn ze ook al niet meer de goedkoopste, en vroeger hadden ze veel meer producten in hun gamma dan nu.

Comment

dat goedkoper zijn valt nog wel mee (Konijnenberg is 200 euro goedkoper dan bijv. Coolblue op de OLYMPUS E-M5)
                    Maar zelfs al zijn ze niet meer de goedkoopste... moesten ze een even goede service geven als toen ik een aantal jaar terug er mijn Canon G10 kocht, dan zou ik met plezier die meerprijs betalen...maar helaas heb ik toch ook dezelfde slechte indruk over de huidige service in de winkel

Vorige week daar geweest om eens te kijken naar een Canon 650D en de Nikon D5200.
                    Vrij lege winkel en was binnen de 5 min aan de beurt. Bij de aankoop van de G10 was het een pak drukker, maar toen kreeg ik zonder probleem een uitleg van ruim een half uur. Nu stond ik echter na pakweg 10 min al op straat en was ik niets wijzer geworden
                    Dat de verkoper (denk dat zijn naam Marco was) niet voor mij gaat bepalen welke ik zou kopen, snap ik ook wel... maar ipv een deftige uitleg over beide toestellen, kreeg ik er een droge opsomming van wat beide toestellen konden. Tja, dat had ik ook al op het internet gelezen natuurlijk.
                    Zelfs als ik wat meer aandrong en vragen stelde kwam er weinig praat uit die mens.
                    Ik had prijs laten maken voor de D5200, een lens en nog wat extra zaken... die prijs was echter net iets hoger dan verwacht (mede door de duurdere lens die de verkoper voorstelde) dus ik zei dat ik er dus ff over moest nadenken (€1200 ipv de vooropgestelde €800 is toch een stevig verschil).
                    De verkoper zei dat ik dan misschien eens moest kijken naar de D3200... "want dat is quasi hetzelfde toestel maar wel goedkoper"

Nu had ik in mijn zoektocht beide toestellen toch al stevig vergeleken op het i-net dus die uitspraak van hem leek me nogal raar.
                    Laat staan dat Nikon 2 bijna identieke toestellen op de markt zou brengen, maar voor de 1 wel €300 meer zou vragen dan voor de andere.
                    Dus nogmaals gevraagd of dat wel klopte...
                    "jaja, bijna identiek... enige grote verschil is dat de 3200 geen uitklapbaar scherm heeft"

Heb de mens vriendelijk bedankt voor de uitleg en ben terug buiten gegaan.
                    Denk dat dit voorlopig de laatste keer is geweest dat ik daar nog ben binnengeweest
                    If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

Comment

Ook zever gehad met Konijnenberg. Een statief besteld van Manfrotto met statiefkop en bij levering voldeed die niet met de gegevens die op hun website stond. Een discussie via mail ontstond maar kreeg geen gelijk van Konijnenberg in Den Ham. Bestelling was geplaats in Turnhout maar alles gaat dan via Nederland. Dan maar verder via telefoon en nog altijd geen gelijk krijgen van hen. Ondertussen hebben ze wel hun website drie keer aangepast voor de gegevens van dit statief. Toen ik zij dat ik schermafdrukken had genomen van de aanpassingen van de site werden ze even stil en toen ik dreigde om consumentenzaken in te schakelen veranderden ze opeens 180 graden. Dit spel heeft zo een veertien dagen geduurd en dan kwamen ze met een voorstel om een ander statief te geven mits een opleg die redelijk hoog was. Dus terug weer gezever en na een week gaven ze het op. Heb een ander en beter statief gekregen met een opleg van 20 euro en de andere terugzenden op mijn kosten ongeveer 25 euro. Nu een degelijk statief van Manfrotto in bezit voor een prijs waar ik wel voor heb moeten bijleggen maar die toch meer koste dan ik heb betaald en nog beter is dan deze waar ik voor gekozen had. Dus je niet laten doen bij Konijnenberg en voet bij stuk houden en je met veel geduld kom je er wel. Ik denk dat deze aan de telefoon het niet meer zag zitten met me.

Comment

Hahaha, doet me denken aan het programma "Breekijzer" van een tijd geleden op tv.
                        Zodra ze er met een camera aankwamen kon er in eens heel veel.
                        Good Job.
                        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
                        X