Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All-in-one printer die ook mooie foto's aflevert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• All-in-one printer die ook mooie foto's aflevert

Iemand tips voor een goede all-in-one printer die zeker ook mooie foto's kan afdrukken?
    Hij moet ook kunnen scannen, kopiëren, tweezijdig afdrukken en draadloos werken.
    Canon EOS 550D en 7D met 18-55mm, 85mm, 17-85mm en 70-200mm 2.8

Re: All-in-one printer die ook mooie foto's aflevert

Ik heb vorige week een canon MG6250 aangeschaft.

Tot op heden heel tevreden van.

Aansluiting via USB / Ethernet / WIFI.
    Kan scannen / printen / kopiëren. Scannen en printen lukt ook perfect via Ethernet / WIFI.

Ik heb wel even moeten spelen met de instellingen bij mij aangezien ik met gekalibreerde schermen werk. Dus profielen moeten kiezen in kleurbeheer en dan ook nog andere opties geactiveerd voor afdrukken te maken van foto's die dan levendig genoeg waren.

Het toestel bevat ook 6 cartridges waar dus de 4 standaardkleuren en dan een extra grijs & pigment zwart cartridge
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Waar heb je het gekocht? Of beter, waar kan je het kopen? Vandenborre, Kreefel, ...?

Comment

Ik heb deze gekocht bij printershop

er is een 6350 ook maar daar is de scanner minder van en geen enkel winkel heeft die op stock (K-E / coolblue / konijn).
        daarmee dat ik ook mede door de scanner en identieke prijs praktisch voor die 6250 ben gegaan bij coolblue.

online bestellen & betalen voor 22u is levering dag nadien thuis
        doordat ik ook nog eens met een BTW-nummer zit, koop ik goedkoper bij de winkels uit NL (ook al hebben ze filialen in BE) want de BTW wordt vrijgesteld onmiddellijk bij hen

Comment

Tot welk formaat print deze? Ook A4? En hoe is het resultaat in zwart/wit?
          Kun je ook vanaf je iPad printen (wifi)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boualy Bekijk bericht
            Tot welk formaat print deze? Ook A4? En hoe is het resultaat in zwart/wit?
            Kun je ook vanaf je iPad printen (wifi)?
            het is een A4 printer ja.
            Puur zwart-wit heb ik nog niet afgedrukt

Als je de tijd had genomen om de specificaties zelf eens op te zoeken, zou je teruggevonden hebben dat deze kan aangesproken worden via usb / ethernet / wifi.
            Of dat ook mogelijk is met een tablet, zal je ook moeten opzoeken. Ben zelf geen tablet-gebruiker.
            De printer moet via wifi wel gekoppeld zijn met je 'wifi-domein'

Comment

Ik heb een ouder en eenvoudiger model, de 5250, en die doet dat al allemaal (ik heb 'm bij cameranu.nl gekocht, je moet inderdaad de BTW niet zelf voorschieten, maar wel in je aangifte verrekenen ).

Kwaliteit is beter dan een goedkope afdrukcentrale, en hij is voldoende snel.

De wifi werkt inderdaad alleen via je router, dus niet als je de printer meeneemt op weekend bv.
              Alvast voor Android heeft Canon al z'n printerutilities uitgebracht, printen en ook scannen gaat zonder problemen vanaf een tablet.

Comment

Ok bedankt allen.
                Ga mij de 6350 aanschaffen.
                Ben maar een beginneling ;-)

Comment

Working...
                X