Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop flitser voor Nikon D3100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop flitser voor Nikon D3100

Ik heb me een half jaar geleden mijn eerste DSLR aangeschaft en ik heb toen gekozen voor een nikon D3100.
    Aangezien een vriend van mij een groepje heeft en wel eens in cafe en dergelijke optreed heb ik opgemerkt da de foto's met mijn standaard flits niet echt denderend zijn.

Daarom ben ik van plan mij eens een externe flitser aan te schaffen. Maar aangezien ik vrij amateuristisch ben en nog steeds student met een laag budget zou ik iets uit de lagere prijsklasse willen.

Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan en ben op de Nikon sb-400 en de Metz 48 Af1 gestoten.

Wat raden jullie mij aan? mag zelfs 2dehands zijn en liefst rond de 100 euro

Alvast bedankt!

Re: Aankoop flitser voor Nikon D3100

Ik zou mijn geld investeren in een Nikkor AFs 50/1.8 en niet flitsen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Re: Aankoop flitser voor Nikon D3100

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Ik zou mijn geld investeren in een Nikkor AFs 50/1.8 en niet flitsen.
      +1

concerten flits je beter niet... Is trouwens zelden mooi... wat je wel doet is een lichtgevoelige lens gebruiken... en je ISO omhoog...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
      X