Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top Craft AA + AAA versie 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

    Als je een auto verkoopt die 100Km/u +- 10% aankan, wat zet je dan in de reklame? dat ie 90Km/u kan of dat ie 110Km/u kan? juist ja ...

    Comment


    • #32
      Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

      De fabrikant zal inderdaad altijd de voor hem meest gunstige cijfers opgeven.
      Als je bijvoorbeeld een goedkope stereoketen koopt, dan wordt er nog veel meer met cijfertjes gespeeld, ze hebben daarvoor zelfs speciaal het "PMPO" vermogen uitgevonden, waar niemand iets aan heeft.
      Vroeger werd W RMS opgegeven, en dat was wel een getal dat je kon vergelijken met andere versterkers, de betere merken geven het vermogen nog altijd op in W RMS, met een bepaald vervormingspercentage bij dat vermogen.

      Een versterker waarvoor 1000W PMPO opgegeven wordt in de reclame, die zal misschien met veel moeite aan 2 x 20 W RMS geraken, als er dan al geen rook uitkomt.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #33
        Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

        Black B@ndit ;
        Bedankt voor al uw informatie en testen die je hebt uitgevoerd. Ik heb al je tips gelezen en heb van elks 5 setjes ( AA & AAA ) gekocht toen ze uitkwamen en morge ga ik al eens een setje testen in men flitser Canon Speedlite 580EX.

        Groetjes

        Comment


        • #34
          Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

          vandaag veschillende setjes AAA en AA en 9V LSD batterijen van Top Craft Aldi gekocht voor maar 2.5 euro per set
          waren afgeprijsd . Aldi aan de Gamma Zwartberg Zaveldries.(winkel is opnieuw geopend , ik denk dat ze die nog in hun magazijn
          hadden, een soort solden)
          Groeten Leon
          http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
          Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

          Comment


          • #35
            Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk bericht
            vandaag veschillende setjes AAA en AA en 9V LSD batterijen van Top Craft Aldi gekocht voor maar 2.5 euro per set
            waren afgeprijsd . Aldi aan de Gamma Zwartberg Zaveldries.(winkel is opnieuw geopend , ik denk dat ze die nog in hun magazijn
            hadden, een soort solden)
            Dat is nog goedkoper dan alkalinebatterijen van de bekende merken, en je kan ze herladen als ze leeg zijn.
            Voor die prijs moet je er niet op verzinnen, meteen meenemen, anders neemt de volgende ze wel mee.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #36
              Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

              Bedankt voor de informatie, Bart.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #37
                Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                Bedankt voor de info en de test Bart
                Groetjes
                Valere

                Comment


                • #38
                  Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                  Even deze terug oprakelen.
                  Ik ben aan het bekijken om een nieuwe lader te kopen.
                  Kan zijn dat ik erover lees in dit topic, maar welke is aan te raden voor nimh batterijen.
                  Ik gebruik nu een GP lader maar heb mijn twijfels omdat mijn setjes vrij snel leeg zijn.
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment


                  • #39
                    Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                    Informatie over een heel goede lader kan je hier vinden http://forum.belgiumdigital.com/f36/...en-271021.html .

                    Maar als je accu's altijd snel leeg zijn, dan gaat het waarschijnlijk over gewone accu's (geen low selfdischarge), die hebben als ze ouder worden steeds meer last van zelfontlading, maar ook de bruikbare capaciteit kan bij sommige accu's snel achteruit gaan.
                    Daarom gebruik ik zelf alleen nog maar nimh-accu's met een lage zelfontlading, die werken hier na een aantal jaren nog bijna even goed als toen ze nieuw waren (zelfs de goedkope Top Craft accu's blijven goed werken).

                    GP accu's moest ik gewoonlijk na 2 jaar vervangen door nieuwe, en de GP lader die ik ooit heb gehad, die stookte de accu's zo heet dat ik ze niet kon vastnemen (dat zorgt ervoor dat de accu's veel minder lang heel blijven).
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                      De Powerex is inderdaad een goede lader.
                      Enig nadeel vind ik dat de laadstroom standaard op 1000 mA staat, en je die voor AAA accu's manueel moet verlagen (voor elke cel). Iets voor gemotiveerde en technisch onderlegde gebruikers.
                      Voor AA geen probleem.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                        Bedankt voor het linkje, dan bestel ik me waarschijnlijk zo'n C9000.

                        Het gaat inderdaad oa om low selfdischarge batterijen van de aldi.
                        Ik heb er ook nog een hoop gewone oplaadbare liggen, maar die zijn al meer dan 2 jaar oud, dus die zijn dan voor de vuilbak.
                        Groetjes,
                        Dominic

                        Comment


                        • #42
                          Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                          Voor de geďnteresseerde: nu oplaadbare topcraft batterijen beschikbaar in Aldi in eppegem.
                          Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

                          Comment


                          • #43
                            Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                            Idd en ze worden gelabeld als "2300mAh" ... ik zou graag een Maha "analyse" zien van deze nieuwe types. iemand tijd genoeg?

                            Comment


                            • #44
                              Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              Idd en ze worden gelabeld als "2300mAh" ... ik zou graag een Maha "analyse" zien van deze nieuwe types. iemand tijd genoeg?
                              Het zijn dezelfde als de vorige keer, de testgegevens staan in de openingspost van dit topic.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                                Oeps, dank u. Ik zit nog vast, in m'n hoofd, aan een oudere draad. beter leren lezen dus ... Niks "2300" dus ...

                                Comment

                                Working...
                                X