Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top Craft AA + AAA versie 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

    Ook in Westerlo lagen er gisteren nog veel.
    Ook mijn dank aan het, zoals steeds, degelijke werk van Black Bandit.

    Comment


    • #17
      Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

      Ben net 3 sets gaan halen, nog voorraad genoeg.
      Nu kan ik er weer een tijdje tegen.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #18
        Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

        Bart,

        Ik gebruik deze nu al een paar jaar op jouw aanraden ... Spijtig kan ik er deze keer geen kopen omdat de vorige nog steeds perfect werken. En hopelijk kan ik dat zo houden .
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’ętre heureux

        Comment


        • #19
          Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

          Bij de 2 aldi's bij ons liggen er al het hele jaar door aa en aaa oplaadbare batterijen en het ziet ernaar uit dat deze op tijd aangevuld worden. De C's en de D's hebben er eventjes gelegen maar waren snel weg.
          Ik gebruik deze al een hele tijd in kinderspeelgoed en mijn flits, nu heb ik via ebay 5 plastic doosjes besteld om batterijen in op te bergen, ik heb ze nog niet ontvangen maar vond het niet veel geld om eens te proberen. http://www.benl.ebay.be/itm/26087250...84.m1497.l2649
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

          Comment


          • #20
            Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
            nu heb ik via ebay 5 plastic doosjes besteld om batterijen in op te bergen, ik heb ze nog niet ontvangen maar vond het niet veel geld om eens te proberen. http://www.benl.ebay.be/itm/26087250...84.m1497.l2649
            laat je weten of ze goed aankomen en of ze goed sluiten? lijkt me wel interessant om de batterijtjes in te steken!

            Comment


            • #21
              Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

              Zal ik doen, ik heb eveneens een doosje besteld voor sd-kaartjes (linkje) en een softboxkapje voor de flits en 2 handstraps.
              Het was de 1ste keer dat ik zelf via ebay bestelde en heb me laten gaan aan de gadgets, alles komt van verschillende winkels
              Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

              Comment


              • #22
                Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
                laat je weten of ze goed aankomen en of ze goed sluiten? lijkt me wel interessant om de batterijtjes in te steken!
                Ze lijken op de doosjes die ik ooit bij Vapex Tech heb gekocht, daar moest ik altijd een elastiekje rond doen om ze dicht te houden.

                Deze doosjes zijn wel goed http://dx.com/p/4-x-aa-battery-case-holder-3-pack-3558 , het zijn dezelfde die ik ooit ook bij Eneloop accu's heb gekregen.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #23
                  Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                  Voor die sluiting was ik bang, maar het is het proberen waard zou ik zo zeggen
                  Vandaag het doosje voor de 6sdkaartjes ontvangen (samen met een mini handgeschreven kerstkaartje ) en een handstrap, ik moet zeggen dat het er op het 1ste zicht allemaal goed oke uit ziet.
                  Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                    Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
                    laat je weten of ze goed aankomen en of ze goed sluiten? lijkt me wel interessant om de batterijtjes in te steken!
                    Ik heb vandaag de doosjes ontvangen, op het eerste zicht ziet het er goed uit, batterijen ingeplaatst, gesloten en momenteel bevallen de dichtingen ook.
                    Wat de toekomst zal brengen weet ik niet maar 1,73€ inclusief verzending thuis gebracht vind ik niet veel geld
                    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                      NI-MH 900 MAH R2U AAA OPLAADBARE BATTERIJEN

                      Hier wordt beweerd dat deze batterijen wel de juiste capaciteit hebben als aangegeven, iemand ervaring.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                        De bluts met de buil he ... als je een "Maha" analyse doet van de batterijen en je strand op een gemiddeld cijfer van bvb 873 mAh, ga je dan pruttelen? (Sommige fabrikanten geven op hun verpakking (andermaal kleine lettertjes) de nominale capaciteit (bvb 2700mAh) zowel als de te verwachten capaciteit (2600) ... 2e is altijd lager dan 1e )

                        Comment


                        • #27
                          Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                          Al mijn batterijen zowel de merken IMEDION; Eneloop of die van de Aldi geven op mijn "Maha" analyse een mindere capaciteit aan dan waar zij ze voor verkopen.
                          Dat is dan wel geen ramp maar als ze je een auto verkopen met een tank van veertig liter en waar in de praktijk maar 35 liter in kan dan is de Wereld te klein.
                          Het valt mij op dat geen enkele consumenten organisatie of TV programma aan deze misleiding aandacht besteed.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                            heu, een tank maken die exact 45 liter bevat is een simpel mathematisch kunstje ... de laadcapaciteit van NiMH's op voorhand bepalen dat leunt dicht tegen het mirakel aan ...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                              Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                              NI-MH 900 MAH R2U AAA OPLAADBARE BATTERIJEN

                              Hier wordt beweerd dat deze batterijen wel de juiste capaciteit hebben als aangegeven, iemand ervaring.

                              http://www.cheaptronics.nl/11796-ni-...810154500.html
                              Ik meet gewoonlijk de "bruikbare capaciteit", dat wil zeggen, onder een redelijke belasting, zoals ze normaalgezien ook worden gebruikt.
                              Als je dezelfde accu's ontlaadt met een heel lage stroom, dan zullen ze in totaal een wat hogere capaciteit hebben dan wanneer je ze met een grotere stroom ontlaadt.
                              Maar je hebt niets aan een opgegeven capaciteit van 900mAh bij een stroomsterkte van een paar mA, de capaciteit onder een normale belasting, daar heb je veel meer aan, dan weet je hoe lang de zaklamp, flitser... ongeveer zal blijven werken ten opzichte van andere accu's met een grotere of kleinere capaciteit.
                              Dan pas kan je een vergelijking maken, niet met een stroomsterkte waarmee je alleen maar een afstandsbediening kan laten werken.
                              Sommige fabrikanten geven de capaciteit op bij een heel lage ontlaadstroom, anderen overdrijven gewoon om toch maar zoveel mogelijk potentiële klanten in de val te lokken (via sommige websites kan je zelfs AA accu's kopen met een capaciteit van 3000mAh of zelfs nog hoger, en als je ze dan test komen ze met veel moeite aan 1000mAh, als ze al werken...).
                              Bij de meeste merken ligt de werkelijke capaciteit gewoonlijk 5-10% lager dan de opgave van de fabrikant.

                              Ik heb nog geen low-selfdischarge AAA accu's gezien met een werkelijke capaciteit van 900mAh, maar ik wil ook niet beweren dat dat onmogelijk is.
                              Je kan die accu's kopen en testen, als er een groot verschil is tussen de opgegeven capaciteit en de opgegeven waarde, dan kan je uitleg vragen aan de verkopen, zeker als die beweert dat de opgegeven capaciteit correct is.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Top Craft AA + AAA versie 2013

                                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                                Ik meet gewoonlijk de "bruikbare capaciteit", dat wil zeggen, onder een redelijke belasting, zoals ze normaalgezien ook worden gebruikt.
                                Als je dezelfde accu's ontlaadt met een heel lage stroom, dan zullen ze in totaal een wat hogere capaciteit hebben dan wanneer je ze met een grotere stroom ontlaadt.
                                Nu worden sommige accu's specifiek voor een bepaalt gebruik gemaakt of verkocht: voor licht; flitsers of voor fotocamera's en dat ze daarop ongeveer de capaciteit van de accu hebben berekend.
                                Wanneer de fabrikanten de capaciteit aangeven dan kunnen ze toch een norm aangeven bij welke ontlaadstroom hun accu die aangegeven capaciteit heeft. Volgen mij kun je dan pas een vergelijk maken.
                                Als de werkelijke capaciteit gewoonlijk 5-10% lager is dan de opgave van de fabrikant, dan is voor de consument het omgekeerde toch beter, zodat je net als in een benzinetank nog wat reserve hebt.

                                Comment

                                Working...
                                X