Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginners studio materiaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginners studio materiaal

Heeft er iemand enige ervaring met deze set, is ook een aanneembare prijs.
    - ProLine Studio Apollo 300/300 kit
    Deviantart account: Klikje!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KillerRu Bekijk bericht
      Heeft er iemand enige ervaring met deze set, is ook een aanneembare prijs.
      - ProLine Studio Apollo 300/300 kit
      niet doen, niet geschikt voor jouw kleine ruimte... 300Watt is dubbel zoveel als 150watt en 3 dubbel zoveel als 100watt...

Apollo 300 Creative Kit
      Those with a larger studio area, or who simply want more power, the Pro Line Apollo 300 Creative Kit is an all inclusive studio kit. Based on the X-300 Apollo, the simplicity of use combined with high quality and consistency means that these kits are equally at home in an enthusiast’s or professional’s studio.

The X-300 Apollo has a 300 w/s output with a variable power range from 1/8th to full. The soft rubberised coating on the solid metal frame guarantees for comfortable handling and a quality finish. The flash slave sensor and infrared sensor means it can be triggered without a sync cord, and the low 6V trigger voltage means that it is safe if you prefer to use it with a cord.
      zoals je ziet: a variable power range from 1/8th to full dat is 1/1, 1/2, 1/4, 1/8... je kan het licht slechts 4 stops varieren... dat betekent 300Watt, 150Watt, 75Watt, 37Watt... da's nog best heel veel licht voor een kleine ruimte... zoek eerder een set die 6 of meer stops kan varieren ofwel zoek er eentje met een lagere watt.

de modelling lamp van 50watt is ook erg weinig...

't is trouwens erg verwarrend voor de leden die iets van dit draadje trachten te begrijpen als je je oorsponkelijke vraag helemaal wijzigt
      Last edited by d_oracle; 17 januari 2013, 21:02.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        niet doen, niet geschikt voor jouw kleine ruimte... 300Watt is dubbel zoveel als 150watt en 3 dubbel zoveel als 100watt...

zoals je ziet: a variable power range from 1/8th to full dat is 1/1, 1/2, 1/4, 1/8... je kan het licht slechts 4 stops varieren... dat betekent 300Watt, 150Watt, 75Watt, 37Watt... da's nog best heel veel licht voor een kleine ruimte... zoek eerder een set die 6 of meer stops kan varieren ofwel zoek er eentje met een lagere watt.

de modelling lamp van 50watt is ook erg weinig...

't is trouwens erg verwarrend voor de leden die iets van dit draadje trachten te begrijpen als je je oorsponkelijke vraag helemaal wijzigt
        Jah had inderdaad niet alles mogen wissen in de vraag, maar ik ben bang dat ik geen volledig lichaam kan belichten met een 150W of zie ik dit verkeerd?

Alvast bedankt voor de snelle reactie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KillerRu Bekijk bericht
          Jah had inderdaad niet alles mogen wissen in de vraag, maar ik ben bang dat ik geen volledig lichaam kan belichten met een 150W of zie ik dit verkeerd?
          Ik kan een volledig lichaam belichten met een SB800 reportage flits op 1/4 van z'n power in een softbox... click

je hebt trouwens geen plaats voor full bodyshots...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            Ik kan een volledig lichaam belichten met een SB800 reportage flits op 1/4 van z'n power in een softbox... click

je hebt trouwens geen plaats voor full bodyshots...
            Ok haha Dat verklaard al wat meer! Bedankt voor de hulp!!!

Comment

Working...
            X