Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op zoek naar....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • op zoek naar....

    een set zoals deze...
    vidaXL.nl - Alles voor thuis en in de tuin. Bestel meubelen, sportartikelen, hardware en speelgoed eenvoudig online. Snelle bezorging.


    ik weet niet of iemand hier al besteld heeft, vond wat negatieve ervaringen over deze winkel op een Nederlands forum.
    vandaar dat ik hier even vraag of er een betere winkel is , liefst rond dezelfde prijs.

    aangezien het maar voor af en toe te gebruiken is zoek ik er geen kapitaal aan te spenderen.


    alle sugesties zijn welkom ,

  • #2
    Re: op zoek naar....

    Een nicht heeft het achtergrondsysteem gekocht, dit is goed voor (voorzichtig) thuisgebruik. Over de flitsen ga ik mij niet uitspreken, zijzelf heeft een jinbei setje.
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

    Comment


    • #3
      Re: op zoek naar....

      had ze het in die winkel gekocht?
      was de levertijd redelijk daar?

      Comment


      • #4
        Re: op zoek naar....

        Ze heeft het daar inderdaad besteld, het was bang afwachten nadat ze de negatieve commentaren las, maar alles is toch vlot verlopen.
        De levertijd weet ik niet meer precies maar was ook niet overdreven.
        Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

        Comment


        • #5
          Re: op zoek naar....

          ik heb er ook achtergronddoekken besteld, geen problemen mee gehad op zich voor bestelling en levering.
          wel tot de constatatie gekomen dat het niet volledig mijn ding meer is doordat je het regelmatig zal moeten wassen, ruimte nodig hebt om het te laten drogen en dat je veel kreuken zal hebben bij het fotograferen op de vloer. Ik ben intss overgeschakeld op vinyl voor achtergronden.

          mispak je trouwens niet, dit is GEEN flits-set maar een continu-licht set
          daar ben je praktisch niets mee
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: op zoek naar....

            Vergeten te vermelden: Het doek was niet bijbesteld, ze heeft gewoon een witte doek van de markt genomen en op zoals SVIS vinyl op de vloer. Op zich werkt dit goed al moet er telkens een lijntje weggefotoshopt worden tussen achtergrond en vloer.
            Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

            Comment


            • #7
              Re: op zoek naar....

              Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
              mispak je trouwens niet, dit is GEEN flits-set maar een continu-licht set
              daar ben je praktisch niets mee
              precies... goede continu lichten kosten vandaag nog veel meer als flitslichten: click

              met dit setje kan je hooguit produktfotografie doen

              voordelen en nadelen van flitslicht vs. continu licht: click
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: op zoek naar....

                als jullie andere tips hebben...
                graag

                Comment


                • #9
                  Re: op zoek naar....

                  Oorspronkelijk geplaatst door yoeri1 Bekijk bericht
                  als jullie andere tips hebben...
                  graag
                  wat is je budget? kijk ook eens hier click
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: op zoek naar....

                    interessante samenvatting voor goedkoop materiaal! ga ik zeker eens nader bekijken

                    Comment


                    • #11
                      Re: op zoek naar....

                      mag wat kosten , ook geen kapitalen natuurlijk.

                      moet bruikbaar zijn , maar gezien het maar af en toe gebruikt gaat worden (meestal voor fotografie van verzameling) niet top kwaliteit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: op zoek naar....

                        Oorspronkelijk geplaatst door yoeri1 Bekijk bericht
                        meestal voor fotografie van verzameling
                        product fotografie dus? daar kan je het wel voor gebruiken! (tenzij je modellen verzamelt )
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                        Comment


                        • #13
                          Re: op zoek naar....

                          soms modellen , maar die blijken altijd maar weer te verdwijnen

                          Comment

                          Working...
                          X