Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metz 48 laten samenflitsen met 580EXII op de camera?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Metz 48 laten samenflitsen met 580EXII op de camera?

De flitsvoet van mijn metz 48 camera is al zo'n 2 jaar afgebroken, daarom dat ik hem ook te koop aanbied.
    Tot ik plots bedenk dat ik deze misschien kan laten samenflitsen met de 580EXII die ik heb.

Ik heb nl cactustriggers, die werken via de flitsvoet of via een kabeltje. Ik heb al eens gekeken of de Metz een aansluiting heeft waar ik het kabeltje op kan aansluiten, maar deze heeft zo geen. Bestaat de mogelijkheid deze wel te laten samen flitsen?

Alvast bedankt!
    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

Re: Metz 48 laten samenflitsen met 580EXII op de camera?

Dat moet lukken.

Als die flitser even opzoek dan zie ik dat die E-TTL wireless slave ondersteunt. Jouw 580EXII kan wireless master zijn.
    Hij zou ook optical slave kunnen zijn (mits firmware update of zo ?) en dan gewoon meeflitsen. Je moet hem wel manueel installen dan.
    Nikon shooter - Samyang fan

Comment

Re: Metz 48 laten samenflitsen met 580EXII op de camera?

Fantastisch, dat werk gewoon! Ik maar prullen met het kabeltje, en hem dan maar te koop gezet. Nu dus niet meer te koop, en heel veel dank!
      Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
      BLOG

Comment

Working...
      X