Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slingbag gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slingbag gezocht

    Hallo

    ik ben dus op zoek naar een slingbag maar ik heb een specifieke voorkeur voor een bepaald model.

    Namelijk eentje waarbij je enkel langs de zijkanten aan je materiaal kan. Sommige kunnen vooraan ook helemaal open op je gerief erin te plaatsen maar deze heb ik liever niet.

    Aan voorbeeld is de DCB-308 van CaseLogic.

    Zijn er nog merken die zo'n type van slingbag hebben? Want ik ben al enkele merken afgegaan maar ik vind er geen.

    mvg

  • #2
    Re: Slingbag gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door Passion_Victim Bekijk bericht
    Hallo

    ik ben dus op zoek naar een slingbag maar ik heb een specifieke voorkeur voor een bepaald model.

    Namelijk eentje waarbij je enkel langs de zijkanten aan je materiaal kan. Sommige kunnen vooraan ook helemaal open op je gerief erin te plaatsen maar deze heb ik liever niet.

    Aan voorbeeld is de DCB-308 van CaseLogic.

    Zijn er nog merken die zo'n type van slingbag hebben? Want ik ben al enkele merken afgegaan maar ik vind er geen.

    mvg

    ik ben al enige tijd tevreden gebruiker van de lowepro slingshot 302 , der zijn ook nog de 2 kleinere modellen.
    Ik heb nog een extra flipside 400 model bijgekocht. het gebruik ervan zal komende maanden pas meer duideliijk geven,of deze evengoed voldoet.
    beiden modellen zijn van het type dat je dragend en draaiend naar uw voorzijde,dat je kamera en andere spullen gemakkelijk bereikbaar zijn.
    Ik vind dit toch een pluspunt als je natuurfotografie en sport vooral doet

    de flipside heeft een ietske betere en aangenamere handgreep om gewoon te dragen

    Comment


    • #3
      Kijk even bij Tamrac.

      Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

      Comment


      • #4
        Re: Slingbag gezocht

        Ik ik zal eens gaan kijken bij Tamrac

        Comment


        • #5
          Re: Slingbag gezocht

          Ik heb een Vanguard Biin 47. Het is een vrij kleine slingbag waarin alles past wat ik heb (zie onderaan) + flitser in het zijzakje + zonnekappen, lader, stofblazertje, remote.

          Ik heb ze allemaal geprobeerd bij Mediamarkt, oa Slingshot en Case Logic. Ik had mijn camera+85mm lens mee en in sommige zakken past zelfs deze combinatie niet! Dus zeker proberen voor je koopt.
          Ik heb nog niet geprobeerd mijn statief er aan te hangen, dat draag ik gewoon in de hand. Het is mischien wel iets waarmee je ook rekening kan houden.
          Fuji X-T3 | 12 f2 | 23 f1.4 | 35mm f2 || Canon in de kast

          Comment

          Working...
          X