Voor deze lens had ik vroeger een lens trekker 600 AW van Lowepro, op de groei gekocht zeg maar. Maar voldeed eigenlijk alleen maar als ik alleen met deze lens op stap wou. Bovendien geen echt "vliegtuigrugzak". Ik ben al aan het zoeken geweest bij Lowepro, Kata, Tamrac etc naat een rugzak die in een vliegtuig aanvaard wordt (standaard LxBxH mag niet 114 cm overschrijden bij de meeste maatschappijen) maar waar ik toch deze lens kan meenemen. Ik heb verschillende rugzakken gevonden die aan deze specificaties lijken te beantwoorden, maar als je dan verder leest of info zoekt blijkt bijna altijd dat de 300 alleen past zonder beschermkap. Ik zie me zo m'n kostbare glas nog niet opbergen. Graag had ik hier ervaringen van mensen die een 300 of 400 2.8 hebben mét een rugzak waar ze tevreden van zijn (en waar de beschermkap op de lens kan). Verder plaats voor de body natuurlijk. Eventueel extra lens of lenzen is meegenomen, maar niet noodzakelijk; geschikt voor op het vliegtuig en toch ook wat vakjes voor accessoires. Moeilijk zijn we niet
Maar tussen al die 100den rugzakken moet er toch wel ergens eentje zijn die past.
Alle commentaar welkom maar wél graag vermelden of je écht zelf de ervaring hebt.
Maar tussen al die 100den rugzakken moet er toch wel ergens eentje zijn die past.
Alle commentaar welkom maar wél graag vermelden of je écht zelf de ervaring hebt.
Comment