Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Flits Canon 600EX?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe Flits Canon 600EX?

Ik was ah overwegen om een Canon 580Ex II te kopen omdat ik in het bezit van de Pocketwizards en niets kon doen met een 600EX
    Nu heeft Canon blijkbaar de 580EX II uit de verkoop gehaald.
    En is de 600EX versie dan zoveel beter? En gaat deze op mijn 40D werken?
    www.knfotostudio.be

Re: Nieuwe Flits Canon 600EX?

De 600EX werkt op een 40D, maar als je alle nieuwe functies van die flitser wil gebruiken, dan zal je een 5D MKIII of een 1DX moeten kopen (of wachten op nieuwe modellen die compatibel zijn met alle functies van de 600EX).

Zoals bij alle nieuwe producten van Canon vind ik de prijs hier ook weer overdreven hoog (bij de concurrentie kost een vergelijkbare flitser ruim 100 euro minder).

Als de pocketwizards compatibel zijn met ETTL, dan zal je flitsers moeten gebruiken die daarmee compatibel zijn.
    Maar als het goedkope pocketwizards zijn zonder de ETTL-functie, dan is een goedkope flitser waarbij je het flitsvermogen alleen maar handmatig kan instellen al voldoende.
    Voor de prijs van een 600EX kan je gemakkelijk 4 van die goedkope flitsers kopen...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Voor de prijs van een 600EX kan je gemakkelijk 4 van die goedkope flitsers kopen...
      4? als het manuele flitsers maar moeten zijn, kan je zelfs tot 10 bijna gaan, de youngnuo 460-II kost rond de 35 euro, de 560 rond de 45-50 euro
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Mijn Pocketwizards zijn idd de laatste nieuwe die TTL aankunnen.
        Vind eigenlijk erg hoe Canon aan marketing doet. Ik ga toch wachten om deze flits dan te kopen.
        www.knfotostudio.be

Comment

Working...
        X