Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eyefi card Pro X2 16GB

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eyefi card Pro X2 16GB

Geachten,

Ik heb deze kaart nodig voor een live event, maar ik vind in België enkel de Sandisk versie of de Mobile versies van deze kaart.

Weet iemand waar ik deze kaart kan bemachtigen, liefst regio Brussel/Antwerpen. Heeft iemand ervaring met het gebruik van deze kaart en iPad/iPhone?

Vriendelijke groeten!

Stijn

Re: Eyefi card Pro X2 16GB

in Europa enkel de Sandisk versies, ik gebruik het soms en dan sla ik kleine jpegs op naar de SD kaart en mijn raws lokaal op de compactflash, zo is het nog redelijk snel maar het systeem hapert ook regelmatig, dat de connectie kwijt is of de foto's niet stante pedo worden doorgestuurd.

Comment

Misschien is dit een valabel alternatief ? WIFI FLUCARD (EYE-FI ALTERNATIEF) 8GB- DRAADLOZE SDHC KAART
      Nieuw artikel bij Photoshop Aalten
      Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

Comment

Stante Pedo?

Bedankt voor de reacties heren. De Sandisk versies beschikken blijkbaar helaas niet over de direct mode. Heb er dan maar eentje in Ho Chi Minh gekocht en naar hier meegenomen

Het is een beetje omslachtig en zowel eyefi als shuttersnitch moet draaien na initial direct mode setup, maar het is wel een knap staaltje techniek voor relatief weinig geld.

Thanks guys,

Stijn

Comment

In Europa inderdaad nergens te verkrijgen.
          Probleem van bestelling bij Eye-Fi zelf of bij B & H New York zijn de grote importtaksen (20 %) en BTW (op een bedrag die zij bepalen).
          Kosten voor zo'n kaartje lopen dan nogal snel op.
          Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
          ----------------------------------------------
          Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

Working...
          X