Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: beugel om 2 toestellen te plaatsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gezocht: beugel om 2 toestellen te plaatsen

Ik wil bij spoorwegfotografie zowel foto's als video maken vanop een statief en uiteraard allebei met afstandsbediening.
    Ik heb wel zelf iets ineen geknutseld met oud materiaal maar de schroeven passen niet echt goed en en het mag iets langer zijn dan de huidige 16 cm.

Re: gezocht: beugel om 2 toestellen te plaatsen

Het probleem is op verschillende manieren op te lossen, het hangt er een beetje van af wat je juist wenst en wat je wil investeren.
    Ik heb met een Camera Bracket en een Swivel beide van Manfrotto een montage gemaakt die ik met een klembeugel op de middenzuil van een statief
    bevestig. Dit gebruik ik voor een kleine monitor te bevestigen , maar het zou ook een camera kunnen dragen.

Een andere oplossing is het monteren van twee afzonderlijke videokoppen op een dwarsbar.
    Nog een oplossing is gebruikmaken van een statief met een kantelbare centrale zuil waarop je dan weer verder kan bouwen met een balhoofd of videokop.

Als je bij Servix is binnen springt zal er spoedig een oplossing zijn voor je probleem.

Ik zie nu dat je van Berchem bent, dat is niet gek ver van Kontich waar ik woon, als je wil kan je is komen kijken naar mijn oplossing, dan stuur je me maar een PM.

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: gezocht: beugel om 2 toestellen te plaatsen

Bedankt voor uw reactie ik ga uw voorstellen eens overwegen maar ik zoek eigenlijk een eenvoudige (en goedkope) oplossing, maar zal je eventueel nog een PM sturen.

Comment

Working...
      X