Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bowens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bowens

Hoi,

Ik heb van een familielid die wat 'rommel' kwijt wilde omdat ie stopte, aangezien hij wist dat ik ook wat met fotografie bezig ben, gaf hij zijn Bowens-apparatuur. Wel, hij gaf me zijn Pulsar (of zoiets) en een kabeltje. Ik weet ondertussen dat het een radio-trigger is, maar de handleiding zei me niet echt veel. Het gaat dus over: één radio-trigger nl. http://www.bowensdirect.com/index.ph...ansceiver.html een een sync. cord.
    Alleen zit ik een beetje verveeld met deze apparatuur, aangezien ik niet echt weet wat er mee te beginnen, Hoe maak ik hier nuttig gebruik van?
    Flickr| FB-pagina: Klik |Instagram: Klik

D7000 en D750

Re: Bowens

terug geven of op ebay te koop zetten...

je kan daar nieks mee doen als je geen bowens flashes hebt...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      terug geven of op ebay te koop zetten...

je kan daar nieks mee doen als je geen bowens flashes hebt...
      Oei, dat is wel jammer. Ik was nu ook niet direct van plan om hierin veel te investeren.
      Flickr| FB-pagina: Klik |Instagram: Klik

D7000 en D750

Comment

als je bv. reportage flitsen wilt sturen ben je veel goedkoper af met een setje RF602 (22€, die daaren boven ook nog betrouwbaarder zijn)
        hier zou je nog zo'n transceiver bij moeten kopen en direct ca.150€ daarvoor moeten neertellen...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik heb me net een tweedehands bowensset aangeschaft, maar heb nog geen pulsars en ben op zoek... mocht je van plan zijn te verkopen, stuur me dan maar even een berichtje als je wil.

Comment

Working...
          X