Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste studiostrobe set (+ wat andere vragen)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste studiostrobe set (+ wat andere vragen)

Graag wil ik een studioset aankopen en hier is het duidelijk dat Elinchrom meestal op nr1 staat bij de aankopen.
    Het is zeker geen slecht materiaal maar hun Sets vind ik niet geschikt voor de looks die ik wil. (plu's, softboxes zijn te klein).
    Verder is de flashduration van de rx600 niet om naar huis te schrijven.

Blijkbaar zijn de nieuwe Einstein Paul Buff strobe's straffe machines met flashduration tot 1/13000!
    Leuk als je eens met water wil spelen ect.

Ik heb een setje uitgeteld en kom uit op 1660pond voor 2 strobes, beautydish 22inch met grid, 30x60inch softbox met speedring en grid, 85inch plm met speedring en 2 heavy duty statieven.
    Voor radiocontrol wil ik gebruik maken van Pocketwizards (minitt's of pwIII's). De einsteins werken via de mc2 PW module samen met de pocketwizards.

Wat denken jullie van deze set?
    Heeft iemand ervaring met de Einsteins?

Je kan ze helaas enkel via de site in UK bestellen.
    Ik ga er (nog) geen commerciële opdrachten mee doen, dus ik heb niet snel een vervanging nodig mocht er een strobe sterven.

Ivm de pocketwizards. De miniTT's zijn iets duurder maar het is wel handig dat je studiostrobes op afstand kan bedienen + TTL hebt met speedlights?
    Is er een andere reden waarom de PWIII's toch beter zouden zijn (afstanden van verde dan 50m zijn niet belangrijk voor mij). Ik zie gewoon geen voordeel om te investeren in PWIII's.

Link naar de set!
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
Working...
X