Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Achtergrond Huren?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto Achtergrond Huren?

Hi,

Ik ben op zoek naar een webshop/winkel in Belgie (liefst Antwerpen) waar je achtergronden kunt huren. In Amerika e.d. zijn er vele, maar hier geen enkele.
    Elke keer een achtegrond van 100€ kopen is niet echt realistisch, dus vroeg ik mij af of die huurwinkels uberhaupts wel bestaan?

Waar huren jullie je spullen?

Cheers,

MM
    MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Re: Foto Achtergrond Huren?

waarom wil je een achtergrond huren?

is het dan niet interessanter om in je omgeving te zoeken achter een aanvaardbare huurstudio qua prijs?
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Omdat ik zelf een studio heb met lichten, accesoires, en alles wat ik nodig heb. Voor sommige portretsessies ben ik gewoon op zoek naar een

Comment

waarom haal je dan aan dat je telkens een achtergrond zou moeten kopen?

als je alle belichting hebt, kan je toch perfect een witte achtergrond generen

en moet het een rol zijn? ik heb hier momenteel gewoon doeken hangen die hun werk meer dan voldoende doen en met de 100 euro die je aanhaalt, had ik nog over hoor

Comment

Omdat ik in mijn studio een witte achtergrond van 2.75m x 11m maar niet altijd op wit/grijs/zwart wil schieten (wat je met 1 rol kan doen). Soms heb ik voor portretten muslin nodig of een andere kleur, en rollen van zo'n breedte zijn meestal rond de 100€ waard. Moeten niet per se rollen zijn, waar heb jij jou doeken gehaald?

Cheers

Comment

ik heb een wit en zwart doek gekocht via koopgoedkoop.nl
            ze hebben ook nog andere kleuren, dacht dat er al zeker ook groen tss zat
            op ebay zit ook een verkoper in duitsland van doeken met verscheidene motieven.
            heel af en toe verkoopt hij er via opbod een bepaald stuk vermoedelijk van een rol. iets met jaguar was de naam, als je wilt, zoek ik die wel even op want is ook al ffkes geleden

hier bij mij worden de doeken wel binnenkort vervangen door vinyl, rol van 3m op 10m is besteld (wit & zwart samen)
            doch zal ik het zwart doek zeker nog bijhouden voor eventueel op verplaatsing te gebruiken

andere dingen die je ook kan doen, is in stoffenwinkels of bvb ikea gaan kijken, bij die laatste heb ik ook al doeken gekocht die je wel kan gebruiken bij shoots met specialere motieven.
            je hoeft het niet altijd ver te zoeken

Comment

Voor wat het waard is: ik verhuur soms één van mijn achtergrondsystemen.
              www.135mm.be
              @135mm_leuven
              info@135mm.be

Comment

Working...