Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht "padded divider"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gezocht "padded divider"

Ik zou een lade willen gebruiken om fotomateriaal in te plaatsen.
    Hiervoor ben ik op zoek naar "padded dividers" of onderverdelingen, waarmee ik de lade kan indelen om mijn objectieven in te plaatsen.
    MAximale hoogte: 13 cm.

Weet iemand waar ik die kan vinden ? (Pelican vind ik nogal duur)

Alvast bedankt

Peter

Re: gezocht "padded divider"

Carava/botenmatrassen leverancier en daar een stuk schuimrubber/plastiek kopen en rondjes in maken.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Niet lachen, maar ik ben onlangs dit tegengekomen in de IKEA wat nuttig zou kunnen zijn: http://www.ikea.com/cn/en/catalog/products/80181935/

Ze zeggen niet hoe hoog het juist is op de website. Onder dezelfde menu kan je nog andere dergelijke "dividers" terugvinden.

Comment

Dat ziet er wel niet erg stevig uit.
        Fotografie is leren kijken.
        http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Ik ben dit zelf ook van plan en heb de tip gekregen te kijken naar plukschuim of hardschuim (plukschuim is makkelijker, maar zou iets sneller kapot gaan bij frequent gebruik, lees: veel in en uitnemen van fotomateriaal). Ben er zelf nog niet toe gekomen een van beide aan te kopen.

Comment

misschien moet je even googlen naar flightcase bouwers.. die gebruiken meestal ook wel goed materiaal als dan niet voorgesneden in blokjes.
            Als ik het ff rap google kom ik op casebuilder.com. 585x385x80mm plukschuim 17.95EUR

Succes!!!

Comment

misschien hier eens kijken... http://www.calumetphoto.nl/eng/brows...chotindelingen

Staan wel geen afmetingen bij, maar ik denk als je contact opneemt, ze je wel zullen helpen.
              Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beano_z Bekijk bericht
                Niet lachen, maar ik ben onlangs dit tegengekomen in de IKEA wat nuttig zou kunnen zijn: http://www.ikea.com/cn/en/catalog/products/80181935/

Ze zeggen niet hoe hoog het juist is op de website. Onder dezelfde menu kan je nog andere dergelijke "dividers" terugvinden.
                Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
                Dat ziet er wel niet erg stevig uit.
                Neem je de kast op de rug en ga je ermee de Alpen in?
                Last edited by Spanjaart; 26 augustus 2012, 00:09.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mo6 Bekijk bericht
                  misschien moet je even googlen naar flightcase bouwers.. die gebruiken meestal ook wel goed materiaal als dan niet voorgesneden in blokjes.
                  Als ik het ff rap google kom ik op casebuilder.com. 585x385x80mm plukschuim 17.95EUR

Succes!!!
                  Heb inderdaad het plukschuim binnengekregen. Snelle leverancier trouwens.
                  Het plukschuim is zeer handig om er stukjes uit te halen. Toch heb ik de indruk dat je minstens 2 rijen moet tussenlaten opdat het plukschuim niet zou vervormen. Maar in elk geval ligt mijn materiaal nu onbeweegbaar in een lade.
                  Bedant voor de tip

Groetjes

Peter

Comment

en hoe groot zijn de afzonderlijke stukjes?

Comment

Working...
                    X