Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sdhc-kaarten in de aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: sdhc-kaarten in de aldi

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip en link Black B@andit; ik ga het zeker in mijn achterhoofd houden wanneer maandag blijkt dat de ministatieven in andere Aldi filialen ook helemaal uitverkocht zijn.
    't is niet nodig, zie commentaar onderaan. Toch bedankt voor de moeite en de link !

    Oorspronkelijk geplaatst door Johan_Eng Bekijk bericht
    Ben juist naar Aldi in Diepenbeek geweest, er stonden nog een tiental ministatieven. Juist even snel geprobeerd en het houdt zonder problemen mijn EOS600D met een 18-135mm.
    Ik ben deze voormiddag naar den Aldi in Bornem geweest, hij was zaterdag gesloten vanwege de Dodentocht dus ze hadden nog enkele ministatieven op voorraad, maar ik ben toch blij dat ik meteen actie heb genomen
    want er lagen nog welgeteld 6 ministatieven in de mand... En na mijn bezoek nog 4 stuks.
    Blijkbaar een toch wel erg populair hebbedingetje...
    Net ook effe getest en het houdt zonder problemen mijn K10D mét 70-200mm F/2.8.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #17
      Re: sdhc-kaarten in de aldi

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      't is niet nodig, zie commentaar onderaan. Toch bedankt voor de moeite en de link !



      Ik ben deze voormiddag naar den Aldi in Bornem geweest, hij was zaterdag gesloten vanwege de Dodentocht dus ze hadden nog enkele ministatieven op voorraad, maar ik ben toch blij dat ik meteen actie heb genomen
      want er lagen nog welgeteld 6 ministatieven in de mand... En na mijn bezoek nog 4 stuks.
      Blijkbaar een toch wel erg populair hebbedingetje...
      Net ook effe getest en het houdt zonder problemen mijn K10D mét 70-200mm F/2.8.
      Jee, ware krachtpatster dat kleine ding! Ik heb d'er eentje (rode) te pakken gekregen nog in Dottenijs, en er laten er nog (grijze ook) Helaas geen kaartjes meer ...
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #18
        Re: sdhc-kaarten in de aldi

        Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
        Jee, ware krachtpatster dat kleine ding! Ik heb d'er eentje (rode) te pakken gekregen nog in Dottenijs, en er laten er nog (grijze ook) Helaas geen kaartjes meer ...
        Jep, en dat voor zeer weinig centjes hé... als je de prijs vergelijkt met zo'n genuine Gorillapod...

        Ik heb nu twee stuks uit den Aldi voor de prijs van één originele Gorillapod
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment

        Working...
        X