Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon SB-910 flits niet apart!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon SB-910 flits niet apart!

Vorige week dit speeltje aangekocht en de handleiding eerst beginnen lezen. Wat een onoverzichtelijke boel! En dan nog een minpunt: Het knopje voor On, OFF, REMOTE en MASTER is een lachertje. Net iets voor kindervingertjes. Maar goed, een mens kan niet alles hebben in het leven.
    Ben een amateur. ...
    Wat ik niet vind is hetvolgende:
    Wanneer ik de 910 op zijn voetje plaats en hem wil laten flitsen, samen met de ingebouwde flitser van mijn D7000 flitst enkel de D7000. Uit de instellingen raak ik niet wijs....
    Kan iemand me in klare taal uitleggen wat ik moet doen, als het te doen is uiteraard?
    Als het voor het plezier is moet het daar bij blijven.

Re: Nikon SB-910 flits niet apart!

Cameraflits op commanderstand zetten en op dezelfde groep en kanaal als de flits en die op remote.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

handleding is overduidelijk, toch van mijn sb900.

google en youtube es op Nikon CLS: massa's info

staat in de camera handleiding ook
      nikon stuff

Comment

Heb je hjanssen zijn instellingen al ingesteld, anders zal het echt niet werken . Staat onder potloodje, e, e3=flitserregeling ingeb. flitser, CMD, dan kan je ingebouwde flitser uit zetten en je groepen apart instellen. (vergeet ook niet het kanaal en groep op beide apparaten af te stellen).

Comment

Wees maar blij dat je geen "oude" SB800 of SB600 hebt gekocht, dir menuutjes waren heel wat anders dan dat knopje....
          D800 en een goed glasservies

Comment

Het staat in de handleiding allemaal in klare taal en zelfs die heb ik nog nooit nodig gehad voor zo iets, want het menu van je D7000 en de flits is toch al overduidelijk. En ik heb geen kindervingertjes, maar de knop voor on, off, remote en master is toch zeer eenvoudig te bedienen lijkt me.
            Ik vind trouwens wel dat hjansen het fantastisch heeft uitgelegd in 17 woorden
            Sony en Olympus
            Fotoseries

Comment

Working...
            X