Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterijgrip

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: batterijgrip

Ik heb een replica, maar na het lezen van enkele serieuze accidenten heb ik het geval eens bekeken.
    Weet niet al de grondplaat bij de originele Canon grip ook bevestigd is met minuscule vijsjes ..... maar ik heb alles ( de bestigingsplaat en de vijsjes ) , voorzichtigheidshalve met Tec-7 vastgekit.
    Kwaad het niet, dat ding moet niet meer los en is met niets elektronisch verbonden.
    Als er nu één ding kapot gaat is het mijn Sunsniper.
    So : wait and see.
    Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Tja, ik was dus die ezel die een nep grip had en daar een sun sniper aan
      bevestigde en mijn spullen op de grond moest bij elkaar zoeken. Met de
      schrik van afgekomen en rode kaken omdat de mensen rond me grappig
      stonden te doen.
      Daarna een echte grip gehad, maar nooit de Sun Sniper aan gehangen. Ik
      vertrouwde het gewoon niet meer.
      Toen moest ik kiezen tussen de grip en de sun sniper en ik heb voor de
      laatste gekozen. Aan zo'n grip heb je eigenlijk niet zo veel, behalve dat je
      camera er een stuk duurder uitziet en navenant weegt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
        Het frame,tov plastiek.Zo lang de plastieke op een statief staat of los gebruikt word geen probleem,
        Zelfs op een statief zijn de plastieke grips een probleem en moet je altijd maatregelen treffen. Maar volgens mij is de originele van een D90 ook plastiek.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
        X