Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heuptas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• heuptas

Hallo,

Ik ben op zoek naar een zo klein mogelijk heuptasje waar mijn canon 450D met 18-135mm lens in past.
    Ik zou de heuptas willen gebruiken als ik bv een wandeling wil maken met de honden en mijn camera wil meenemen.
    Het moet dus een makkelijke tas zijn die niet in de weg hangt.
    Weten jullie een geschikt model?
    De heuptassen die ik op het net zag of in de winkel waren ofwel te klein (daar past enkel mijn camera met standaardlens in)
    ofwel te groot (dan was er nog plaats voor een extra objectief,...)
    Alvast bedankt!

Re: heuptas

Bij Lowepro hebben ze aanbod genoeg...De Inverse 100 AW, de Photo Runner 100 of de Outback 100.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Dank je voor je reactie maar de voorgestelde modellen zijn nog te groot. Ik zoek iets soortgelijks maar zonder de ruimte voor een extra lens.

Comment

Da's niet makkelijk...Ik ken geen kleinere modellen, eigenlijk. Of je zou al naar een Toploader Zoom AW of Toploader Pro AW moeten gaan. Die kan je aan een riem hangen.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Heb het volgende heuptasje gezien: "Kata Ergotech Waist Pack Format-Q". Maar ik vrees dat mijn camera met lens er net niet gaat in passen.
          Morgen mag ik gaan proberen. Dan zal ik ook eens kijken naar de modellen hierboven voorgesteld, deze tasjes met een riem dragen is mss ook nog een optie...
          Laten we hopen...

Comment

Ik heb een tas waar de camera precies inpast en dat is knap waardeloos, je krijgt de camera er niet goed uit.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Moest het je interesseren ik heb hier nog een Lowepro AW Inverse 100 liggen die ik niet meer gebruik wegens te klein vr mijn 7d + extra lens.
              Canon 7D - 24-70 L f2.8 - 24-105 L f4 - 50mm f1.8 - 100mm macro f2.8 USM - 100-400 L - Tokina 11-16 f2.8 - 85mm 1.8 - 70-200 f2.8 - 430EX II
              http://www.500px.com/Forex7d

Comment

:-)
                Weet dat de zoektocht niet makkelijk zal zijn maar ik vraag toch niet zo veel?!!??
                Ik heb een mooie, practische fototas waar mijn camera met objectieven, flitser en andere objectieven in past en ik gebruik ze vaak
                maar ik wil ook een heuptasje voor korte uitstapjes waarbij ik mijn camera wil meenemen maar mijn handen ook vrij wil hebben om te
                shoppen bv of om met de honden bezig te zijn,...

Comment

Dank je Forex voor het aanbod maar dat tasje is nog net iets te groot.
                  Heb hier zelf ook nog iets vergelijkbaar liggen, een VANGUARD Sac reflex Reporters Sans Frontičres, maar die is te groot en te onhandig voor mijn doeleinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anbe Bekijk bericht
                    :-)
                    Weet dat de zoektocht niet makkelijk zal zijn maar ik vraag toch niet zo veel?!!??

Een Lowepro TLZ mini, ik denk dat het met die lens net past.
                    Kun je aan de schouder hangen maar als je de band inkort kun je het tasje ook om de heup doen.
                    Of je hangt het tasje aan een gewone broekriem.
                    Aan de achterkant van het tasje zit een patch waardoor je een draagband of een riem kunt rijgen.

Comment

Dat is wat ik zoek. Dat tasje ga ik zeker proberen! Dank je voor de info!

Comment

@Anbe, en een toploader van Lowepro? Is dat geen perfect alternatief? Ik denk dat er zelf zijn die je dan dmv kliksysteem rond je middel kan vastklikken. Maar wss ook wel nog te groot. Het is idd niet gemakkelijk.

Veel succes nog!
                        Canon 7D - 24-70 L f2.8 - 24-105 L f4 - 50mm f1.8 - 100mm macro f2.8 USM - 100-400 L - Tokina 11-16 f2.8 - 85mm 1.8 - 70-200 f2.8 - 430EX II
                        http://www.500px.com/Forex7d

Comment

Ga straks naar studio 73 om de toploader van Lowepro uit te proberen...
                          Bedankt in elk geval voor jullie reacties! :-)

Comment

Lowepro Toploader Zoom 45 AW gekocht.
                            Zonnekap even omdraaien en camera past perfect!
                            Dank je aan allen die wilden helpen!

Comment

have fun er mee
                              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Working...
                              X