Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
bedankt voor de reactie , ik heb niet zo veel bijzonderheden opgegeven om dat ik er nog niet zo veel van op de hoogte ben , ik zit nog in de begin fase , maar zou graag een flitser hebben zoals voor vuurwerk te fotograferen , of hebben jullie andere opties daar voor.
grz.
vuurwerk kan je volgens mij niet met de flitser fotograferen. Als de flits al ver genoeg zou rijken zou ze het vuurwerk zelfs wegflitsen. Ik vermoed dat je de flits wel buiten wil gebruiken als het donker is.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Je geeft geen criteria op (prijs, wat je ermee wil doen) en blijkbaar heb je je nog niet geinformeerd over hoe met een flitser om te gaan. Pas dan kan je duidelijk een vraag formuleren.
Ook kan het nooit kwaad om zelf al wat opzoekwerk te doen en enkele modellen op te geven die je in gedachten had, er is een grote wildgroei aan flitsers (Metz, Sigma, Nikon, ...) ze maken allemaal flitsers, waarvan de éne beter is dan de ander maar meestal ook duurder. Door enkele concrete criteria/ modellen/ situaties te geven, verklein je het aantal mogelijkheden en toon je aan dat je niet gewoon in je stoeltje achter je bureau zit te wachten tot iemand alles voor je opzoekt, maar zelf initiatief neemt.
Comment