Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afmeting camera tas voor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• afmeting camera tas voor

hoi

ik ben aan het kijken om een camera tas te kopen.
    ik zou liefst een sling hebben b.v. een lowepro slingshot 1/2/300 of case logic DCB308K / TBC-410

maar ik weet niet waar mijn toestel inzou passen
    ik heb een ( en dit zou er ook in moeten kunnen )
    canon 550D body
    18/55 en 75/300 lens
    flitser
    filters
    battery lader
    handleiding

de body zou er in moeten kunnen zowel met de 1/55 alsook met de 75/300 lens gemonteerd

kheb juist schrik dat men toestel te groot gaat uitvallen met de lens erop

kan iemand met zeggen of dit erin kan of met de juiste maximum afmetingen geven.

mvg jvdb
    Canon Eos 550D| Canon-EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 | Canon-EF 75-300mm 1:4-5.6 | Canon-EF-S 15-85mm 1:3.5-5.6 IS USM | Canon-EF 50mm f/1.4 USM |
    Speedlite 430EX II | Velbon CX 440 | RC-6 Remote RC-6 |

Re: afmeting camera tas voor

de beste oplossing, ga naar een fotozaak die veel verschillende modellen heeft, en probeer er eens alles in te steken,...dan kan je beter zien wat er het beste uitkomt, als je de tas hebt volgeladen, doe hem dan ook eens op je rug, dan weet je wat je meedraagt, zeker als je eens een dag op tocht bent....
    Iets met een spiegel, mooi glas, licht, iets om dit alles op te zetten en om te vervoeren L

Comment

Kijk de afmetingen na van je fotomateriaal en gebruik de Lowepro Bagfinder . De Slingshot 302 zal te groot zijn, dat is zeker.

Videndum.s Imaging Solutions Division designs, manufactures and distributes premium branded photographic and video equipment such as tripods, bags, filters, LED lights, lighting controls and lighting supports for professional users and imaging enthusiasts.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sesa Bekijk bericht
        de beste oplossing, ga naar een fotozaak die veel verschillende modellen heeft, en probeer er eens alles in te steken,...dan kan je beter zien wat er het beste uitkomt, als je de tas hebt volgeladen, doe hem dan ook eens op je rug, dan weet je wat je meedraagt, zeker als je eens een dag op tocht bent....
        Is het enige antwoord die ik ook had gegeven

Comment

ik heb de lowepro 200 gekocht en plaats zat.

bedankt voor de reacties.

nu zoek ik nog een tasje waar enkel toestel met lens + extra lens in kan en filtertje .
          bedoeling is als ik hem naar een klein evenemetje wil meenemem. bv school optreden van de kids.
          liefst ook een sling.

mvg jvdb
          Canon Eos 550D| Canon-EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 | Canon-EF 75-300mm 1:4-5.6 | Canon-EF-S 15-85mm 1:3.5-5.6 IS USM | Canon-EF 50mm f/1.4 USM |
          Speedlite 430EX II | Velbon CX 440 | RC-6 Remote RC-6 |

Comment

Zoiets bedoel je ?

Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
            X