Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schoudertas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schoudertas

Ik heb een lowpro schoudertas en dat weegt idd vet door als je een hele dag dat ding aan je schouder hebt bungelen. Voor op reis wil je comfort - ik zou zeker geen zo'n schoudergeval aanschaffen dan! MIsschien is zo'n tas die je met riemen op meerdere manieren kan dragen iets? Ik ken de type-namen niet maar er zijn er vast die het wel weten. Er zit een handvat aan waar je riemen voor op de rug te dragen aan kan vastmaken, maar ook haakjes waar je een schouderriem aan kan vasthaken.
    Webstek in opbouw

Comment

Re: Schoudertas

Ik heb me vorig jaar deze tas aangeschaft Domke Slingshot Medium echt een heerlijke tas om bijvoorbeeld een citytrip te doen. Ik weet niet of je er alles in krijgt wat je voorstelt (vooral over de grip twijfel ik wat). MAAR, deze tas kan je op je rug OF op je buik dragen (wat ik wel fijn vind in drukke omgevingen) ziet er niet uit als de standaard fototas en is héél ergonomisch om een hele dag mee te nemen. Ik selecteer altijd wat ik die dag nodig heb. Met een echte schoudertas vind ik het gewicht te zwaar om héél de dag op citytrip rond te lopen.
      Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

Comment

Working...
      X