Mijn budget gimbal doet het heel pover met een zware lens erop en dus ben ik in de laatste stap (weeral de laatste stap ) om mijn uitrusting te vervolledigen.
In mijn zoektoch op het net kom je uiteraard Wimberley tegen, ook door velen hier op het forum tot plezier gebruikt.
Wimberley WH-200
Dan kwam ik ook nog een gimbal tegen van Custom Brackets, deze heeft nagenoeg hetzelfde prijskaartje als bovenstaande en las ook heel goede kritieken.
Custom Brackets gimbal
En dan is er nog de vreemde (lees: dure) eend in de bijt. Ook RRS maakt een gimbal voor de zware telelenzen. Het is echter ongelooflijk hoe duur deze is en of er hoegenaamd wel iets is wat deze hoge prijs kan verantwoorden/
RRS PG-02
De Wimberley is genoegzaam bekend maar iemand ervaring met de andere 2 gimbals?
Bedankt voor jullie bijdrage.
In mijn zoektoch op het net kom je uiteraard Wimberley tegen, ook door velen hier op het forum tot plezier gebruikt.
Wimberley WH-200
Dan kwam ik ook nog een gimbal tegen van Custom Brackets, deze heeft nagenoeg hetzelfde prijskaartje als bovenstaande en las ook heel goede kritieken.
Custom Brackets gimbal
En dan is er nog de vreemde (lees: dure) eend in de bijt. Ook RRS maakt een gimbal voor de zware telelenzen. Het is echter ongelooflijk hoe duur deze is en of er hoegenaamd wel iets is wat deze hoge prijs kan verantwoorden/
RRS PG-02
De Wimberley is genoegzaam bekend maar iemand ervaring met de andere 2 gimbals?
Bedankt voor jullie bijdrage.
Comment