Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke tas...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke tas...

Neen, zo'n schoudertas wordt het zeker niet. Heb het overwogen maar is voor daguitstapjes zeker niet goed. Ik heb nu een samsonite rugzak (https://www.7dayshop.com/catalog/ima.../prod_9127.jpg) en zelfs dat voel ik al na een tijdje.

Qua grootte denk ik ook nog steeds aan die slingshot 302AW. Hoewel die volgens mij, ondanks de buikruim, na een tijd ook echt gaat beginnen wegen.

Maar ik ga morgen al eens kijken in Sint-Niklaas in Selection winkel. Daar hangt ook wel vaak wat omhoog. Misschien hebben ze daar wat modelletjes.
    Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
      En levenslang bij Lowepro? Alleen in Belgie dan! Mijn rits is na 8 jaar kapot, maar daar krijg ik echt geen nieuwe voor!!!
      Ik ken iemand (Serge Bailleul, ook bezig met vliegtuigen) die een CompuTrekker Plus had gedurende jaren en waarvan de rits kapot was. Hij kreeg een splinternieuwe Pro Runner 450 AW (het huidige equivalent van z'n vorige tas)...En zo heb ik nog wel al gevallen gehoord . Een Classified 250 AW met gebroken handstrap (ok, die was misschien wel wat overladen) werd ook vervangen...

"This warranty does not cover damage caused by improper care, mishandling, misuse, alteration, or accidental damage; nor does it cover the natural breakdown of materials that occurs after extended use (i.e. zipper wear, fabric abrasion, etc.)."

Maar goed, da's wat off-topic .
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Na testen vandaag wordt het ofwel de Lowepro Fastpack 350 ofwel de Kata 3N1 20.

Vind het zeer jammer dat de Lowepro geen regenhoes heeft...
        Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

Comment

Heb je het op de DSLR Video Fastpack 350 AW, of de gewone Fastpack 350 ? Er is wel degelijk een Fastpack 350 'AW' met All Weather Cover...
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

De gewone.
            De video fastpack is kleiner
            En daarbij nog eens 45 euro duurder.
            Valt wel te overwegen dan uiteraard maar vind het daar dan zonde dat hij minder ruimte heeft binnen voor cameragedeelte!
            (info gebaseerd op Lowepro site want de video fastpack heb ik niet in de winkel gevonden)

Comment

Working...
            X