Ik ben op zoek naar een geschikte tas om mee te nemen op reis (en kamp) om mijn camera in te vervoeren. De camera moet steeds snel bereikbaar zijn voor mij dus mijn voorkeur ging al uit naar een slingshot model.
Inhoud is camera met grip (sony A350), flitser, drie extra lenzen en wat accessoires.
Eventueel ook een laptopvak zodat ik er papieren enzo in kan vervoeren zonder ze te moeten plooien.
Uiteraard blijft er nog zeer veel keuze dan...
Ik zat nu bij een lowepro slingshot 350 (of 302AW, 200 zal al wat klein worden) en de Kata D-3N1-22/D-3N1-30/D-3N1-33.
Ik vraag me nu enkel af wat er om te beginnen kwalitatief het beste is, prijs vs. kwaliteit, of iemand een gelijkaardig en evenwaardig alternatief weet, ... .
Het is een moeilijke kwestie om iets te kiezen als er zoveel keuze is he!
Inhoud is camera met grip (sony A350), flitser, drie extra lenzen en wat accessoires.
Eventueel ook een laptopvak zodat ik er papieren enzo in kan vervoeren zonder ze te moeten plooien.
Uiteraard blijft er nog zeer veel keuze dan...
Ik zat nu bij een lowepro slingshot 350 (of 302AW, 200 zal al wat klein worden) en de Kata D-3N1-22/D-3N1-30/D-3N1-33.
Ik vraag me nu enkel af wat er om te beginnen kwalitatief het beste is, prijs vs. kwaliteit, of iemand een gelijkaardig en evenwaardig alternatief weet, ... .
Het is een moeilijke kwestie om iets te kiezen als er zoveel keuze is he!
Comment