Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LegCoat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LegCoat

Ik heb een vraagje. Ik heb daarnet mijn tripod uitgepakt (Gitzo 5541LS) en een LegCoat voor dit type tripod.
    De isolatie (simpele Armaflex isolatie zo blijkt) die rond de poten komt sluit niet aan, er is nog steeds een open ruimte van ca. 2cm. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn, toch? Misschien een verkeerde isolatie bijgegeven?
    Het type tripod en het label op de LegCoat stemmen overeen.

Re: LegCoat

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje. Ik heb daarnet mijn tripod uitgepakt (Gitzo 5541LS) en een LegCoat voor dit type tripod.
    De isolatie (simpele Armaflex isolatie zo blijkt) die rond de poten komt sluit niet aan, er is nog steeds een open ruimte van ca. 2cm. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn, toch? Misschien een verkeerde isolatie bijgegeven?
    Het type tripod en het label op de LegCoat stemmen overeen.
    Klopt Vincent, is bij mij ook het geval.
    Ik heb me dat in het begin ook afgevraagd hoe dit komt en vooral waarom dit zo is.
    Heb er zelf ook geen verklaring op gevonden.
    Daarentegen gebruik ik het nu al geruime tijd op die manier zonder problemen en ondertussen is die opening al vermindert.

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bedankt Sieg. Ik was ergens toch verbaasd dat men zo'n dikke isolatie rond de reeds dikke poten van het statief gaat doen. Zelf had ik er nooit bij stil gestaan dat dit gedaan werd en ergens had ik eenzelfde soort oplossing te zien als de Lenscoat die ook antislip is maar wel merkelijk dunner.

Comment

Wees maar blij dat deze isolatie wat dikker is, als je het statief met lens op gemonteerd even een eindje op je schouder draagt ben je blij dat er wat meer schuimrubber tussen zit

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Voor mijn gitzo 1325 had ik er van gitzo zelf,en die waren stukken beter
          Bij die van legcoat zit idd wat speling op.

Comment

Working...
          X