Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sandisk eye-fi wifi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sandisk eye-fi wifi

hallo heb zopas een eye-fi wifi sd kaartje gekocht met het gedacht dat ik zonder veel moeilijkheden en zonder draad mijn foto's van camera op computer kon zetten , ook zou ik kunnen de foto's van de camera op mijn ipad bekijken zogenaamd direct mode !!!

maar het gaat niet zo vlot verbinding valt veel weg of kan niet tot stand gebracht worden

iemand hier ervaring mee ??? heb al veel op het web gezien en daar lukt het blijkbaar wel ???

Re: sandisk eye-fi wifi

fout.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik heb zo'n wifi-SD kaartje van EZsh@re. Je moet daar geen meters van je PC mee lopen, want dan is de verbinding weg. Wat eye-fi wel heeft, is een soort mobieltje dat met een sim-card werkt. Je zet dat ding ergens aan het raam waar je bezig bent en die upload dat dan automatisch naar een server. Ik weet niet meer hoe dat ding juist heet, maar ik heb er ooit een filmpje van gezien, maar kan dit ondertussen ook niet meer terugvinden.
      Fotografie is leren kijken.
      http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Ik heb er ooit ook is aan gedacht om zoiets te kopen ! Na iets dieper op de materie in te gaan ben ik op mijn gedacht terug gekomen. Er zijn andere mogelijkheden die het geheel veel vlotter laten verlopen. Om te beginnen is er de camera-kit voor de iPad, is zeer betaalbaar en werkt snel en voor iedere camera, ofwel via USBkabel of anders direct uit de SD of SDHC kaart, dit werkt echt uit de kunst. Eventueel kan je ook gebruik maken van "dropbox" en je beelden delen met alle computers die op het internet gaan !

Het was voornamelijk de traagheid die me op mijn beslissing deed terugkomen !

MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
        X