Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas (rugzak) voor Nikon D3/D3s/D3x

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fototas (rugzak) voor Nikon D3/D3s/D3x

Momenteel heb ik een Lowepro Computrekker in gebruik. Maar persoonlijk vind ik die te nipt voor de camerabody uit de D3 reeks. Tenzij ik die plat leg, maar dan verlies ik nogal vrij veel plaats.

Welke tas gebruiken jullie zoal? Mag er ééntje zijn met vrij veel plaats in.

Grtz,
    Kurt
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Re: Fototas (rugzak) voor Nikon D3/D3s/D3x

Het hangt er vanaf wat je wil doen en wat je wil meenemen hé .

Als je een laptop wil meenemen en meer de stad ingaat, zou ik de Pro Runner 450 AW aanraden. Als je langere afstanden loopt met je materiaal onder extremere omstandigheden en je wil behoorlijk wat materiaal meenemen, dan is de Pro Trekker AW-serie erg goed (ik heb zelf de grootste, de 600 AW). Er is ook nog de Vertex AW-serie, die zit zo'n beetje tussen de twee anderen.

Er is uiteraard ook de Flipside 500 AW, daar krijg je ook veel in. Het bijkomende voordeel van de Flipside is dat je een rugopening hebt, waardoor er niemand aan je fotomateriaal kan behalve jijzelf. Je kan die ook op de grond leggen zonder dat je schouderriemen en de buikriem vuil worden.

Als je iets wil weten, vraag het maar...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ga met uw gerief naar de winkel en probeer er verschillende. Ik heb er verschillende naargelang mijn bestemming. Maar ik mis er toch nog altijd een... Om veel plaats uit te sparen kan je bv een iPad meenemen in plaats van een laptop.

Comment

ik doe de lowepro vertex 200AW weg, moest deze aan je wensen voldoen mag je me altijd contactere..

http://products.lowepro.com/product/...AW,2073,16.htm

Comment

Working...
        X