Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief voor grote tele's (500 - 600mm)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Statief voor grote tele's (500 - 600mm)

    Een paar honderd euro goedkoper dat wel, maar hoe neem je in godsnaam zo'n tuig mee te velde (schuilhut, strand, bergen, bossen,...) of op reis ?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #17
      Re: Statief voor grote tele's (500 - 600mm)

      Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
      Een paar honderd euro goedkoper dat wel, maar hoe neem je in godsnaam zo'n tuig mee te velde (schuilhut, strand, bergen, bossen,...) of op reis ?
      Meenemen op zich is geen probleem,de lens van het statief schuiven en dan kan de rest perfect in de renault kangoo. Ik neem dit enkel mee naar natuurgebieden waar ik ermee kan rijden en gezien het bereik van de lens,hoef ik niet zo heel dicht bij de beestjes te komen...maar er zijn inderdaad wel wat beperkingen aan , ik kan er niet overal mee komen,maar ik wil ook dat gewicht van de lens , statief,toestel,niet de hele tijd dragen!
      Voor mij , is dit een handig hulpmiddel!
      mvg.

      Comment


      • #18
        Re: Statief voor grote tele's (500 - 600mm)

        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Een paar honderd euro goedkoper dat wel, maar hoe neem je in godsnaam zo'n tuig mee te velde (schuilhut, strand, bergen, bossen,...) of op reis ?
        NIet dat hele tuig kost een paar honderd euro minder, urvanis linkte naar het Sirui statief dat ook erg goed zou zijn, dat kan je gebruiken zoals de Gitzo, gewoon op de grond. Hij heeft het gemonteerd op een karretje om het gemakkelijker transporteerbaar te maken.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment

        Working...
        X