Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flits Nikon

Ik ben opzoek naar een deftige flits voor mijn Nikon D60. Maar ik wil maar 100euro uitgeven en als 100 echt te weinig is wil ik wel tot 150euro gaan, maar zeker niet meer.
    Zijn er aanraders of tips? Waar moet ik vooral op letten?

Merci alvast

Re: Flits Nikon

+1 voor youngnou

Comment

verzending vanuit China mm ...
      en dan de pech hebben dat je invoertaksen en behandelingstaksen kan betalen
      dan ben je beter af dat je die via cameranu.nl ofzo besteld
      die kosten daar iets meer maar dan ben je wel zeker dat je geen invoerskosten moet betalen
      ofwel voor een metz of sigma gaan
      die maken ook goede flitsen voor nikon,canon,pentax....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
        verzending vanuit China mm ...
        en dan de pech hebben dat je invoertaksen en behandelingstaksen kan betalen
        dan ben je beter af dat je die via cameranu.nl ofzo besteld
        die kosten daar iets meer maar dan ben je wel zeker dat je geen invoerskosten moet betalen
        ofwel voor een metz of sigma gaan
        die maken ook goede flitsen voor nikon,canon,pentax....
        Objectlocatie: Belgien Post, België

Hinweis: Für die Kunden aus Europa Union (EU Länder z.b. Deutschland , Österreich, Frankreich, Spanien, Italien... ) werden wir die Ware durch unserer Logistik Zentrum in Europa Union versendet!
        Daher kommt die Ware sehr schnell und problemlos bei Ihnen an! Sie müssen die Lieferung NICHT bei Zollamt selbst abholen. Sie kriegen die Sendung ruhig zur Hause. Sie müssen KEINE Zollgebühr, KEINE MwST bezahlen!
        Last edited by stiaanke; 20 april 2012, 18:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
          Objectlocatie: Belgien Post, België

Hinweis: Für die Kunden aus Europa Union (EU Länder z.b. Deutschland , Österreich, Frankreich, Spanien, Italien... ) werden wir die Ware durch unserer Logistik Zentrum in Europa Union versendet!
          Daher kommt die Ware sehr schnell und problemlos bei Ihnen an! Sie müssen die Lieferung NICHT bei Zollamt selbst abholen. Sie kriegen die Sendung ruhig zur Hause. Sie müssen KEINE Zollgebühr, KEINE MwST bezahlen!

copy paste van die aanbieder:

Der Versand als Brief / Warensendung (geliefert von der Deutschen Post) ist kostenlos. Wir können die Ware auch gerne als eingeschriebenes Päckchen + Luftpost versenden. Dafür muss der Käufer nur pauschal 2,98 Euro Versandkosten übernehmen, jeder weitere Artikel ist versandkostenfrei.
          Die Lieferzeit beträgt ca.7 bis 12 Werktage ab China bis zur Auslieferung bei Ihnen zu Hause. Es hat sich gezeigt, dass der Versand sehr sicher und problemlos ist.
          Umstände mit dem Zoll sind aus unserer Erfahrung sehr selten. (Nach deutschen und EU Gesetzen sind Waren bis zu einem Wert von 22 Euro zollfrei.) Allerdings können wir die Zollabwicklung nicht beeinflussen. Falls Zollgebühren erhoben werden, sind diese vom Käufer zu übernehmen.

snelle vertaling naar het Engels geeft volgend:

Shipping as letter/consignment of goods (supplied of the German post office) is free. We can dispatch the commodity also gladly as written package + air mail. But the buyer must take over only overall 2.98 euros forwarding expenses, each further article is versandkostenfrei.
          The delivery time amounts to ca.7 to 12 working-days starting from China up to the distribution with you at home. It was shown that shipping is very safe and problem-free.
          Circumstances with the tariff are very rare from our experience. (After Germans and European Union laws goods up to a value of 22 euros are duty-free.) However we cannot affect the tariff completion. If customs duties are raised, these are to be taken over from the buyer to.

voor zover ik eruit kan opmaken worden de flitsen vanuit China verstuurd
          indien dat het geval is heb je dus wel degelijk de kans dat je invoertaksen ervoor moet ophoesten
          dan is je winst weg
          Last edited by gert007; 20 april 2012, 18:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freddwit Bekijk bericht
            Ik ben opzoek naar een deftige flits voor mijn Nikon D60. Maar ik wil maar 100euro uitgeven en als 100 echt te weinig is wil ik wel tot 150euro gaan, maar zeker niet meer.
            Zijn er aanraders of tips? Waar moet ik vooral op letten?

Merci alvast
            Zoek een tweedehandse SB600 of SB800, ik heb laatst nog een tweede SB800 gekocht voor 150€.
            SB600's heb ik al zien gaan voor 125€.
            D800 en een goed glasservies

Comment

Merci Allemaal!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freddwit Bekijk bericht
                Merci Allemaal!
                Daar bent u wel rijkelijk laat mee.

Comment

Ik heb net een flits toegekregen uit china, en nog andere dingen ivm de flits, heb niets moeten betalen hoor,
                  in het ophaalpunt zeiden ze ook dat vanuit china er meestal geen kosten zijn...
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
                  X