Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lichtmeter?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke lichtmeter?

ik zou me graag een lichtmeter aanschaffen binnenkort.
    ik ga hiervoor een budget van een 250 euro uitreiken nieuw/2dehands doet er niet toe.

maar ik weet niet goed welke, ik doe voornamelijk aan strobisme (als beginner)

mvg david

Erg blij met mijn Sekonic L365. Via Marktplaats voor €269,00 (nieuw!!!) gekocht.
    Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar fijn is de migelijkheid om de lampen dmv de RT-acc. te triggeren.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Re: welke lichtmeter?

Ik heb sinds kort de Sekonic L-308s, 199 euro nieuwprijs. Doet perfect wat 't moet doen.
      Hij heeft weinig toeters en bellen, maar alles wat nodig is (in mijn ogen) kan hij
      www.mattiaspletinckx.com
      Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

Comment

Re: welke lichtmeter?

Ik heb een Minolta Auto IV lichtmeter te koop in perfecte staat en met
        tasje en originele verpakking. Meet zowel omgevingslicht als flitslicht.

Mag weg voor 150 Euro.

Afspraak via PM. Kijken in Kontich

MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
        X