Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Navulinkt voor Epson 3800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Navulinkt voor Epson 3800

    Zijn er hier bij BD mensen die gebruikt maken van navulinkt, hervulbare cartrgdes, chipresetters voor de Epson 3800 of 3880.

    Welk systeem en waar heb je het aangeschaft?

  • #2
    Re: Navulinkt voor Epson 3800

    Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
    Zijn er hier bij BD mensen die gebruikt maken van navulinkt, hervulbare cartrgdes, chipresetters voor de Epson 3800 of 3880.

    Welk systeem en waar heb je het aangeschaft?
    Activity invest in Hasselt .
    Inkt en cartridges, goedkope toner en inkt cartridge voor elke printer, met de beste prijs !

    Meerdere forumleden kopen daar ook en zijn zeer tevreden .Nu is het wachten op hun reactie , en dan zie je dat ik niet gelogen heb
    Groeten , VDSDigit@l

    Comment


    • #3
      Re: Navulinkt voor Epson 3800

      Oorspronkelijk geplaatst door VDSDigit@l Bekijk bericht
      Activity invest in Hasselt .
      Inkt en cartridges, goedkope toner en inkt cartridge voor elke printer, met de beste prijs !

      Meerdere forumleden kopen daar ook en zijn zeer tevreden .Nu is het wachten op hun reactie , en dan zie je dat ik niet gelogen heb
      Ik heb al contact gehad met deze winkel maar ze hebben niets voor de 3800 of 3880. Spijtig genoeg.
      De enige die ik vind is in Canada.

      Maar ik had ook graag wat reacties gehad van gebruikers die al dan niet tevreden zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Navulinkt voor Epson 3800

        hier misschien?
        -Inkt cartridges en toner -Bespaart u ook 80% -Goedkope inkt - Bestel snel -Ook printers -Canon, Epson, Brother, HP, Samsung inkt en toners.

        Comment


        • #5
          Re: Navulinkt voor Epson 3800

          Dag Luc,

          Ik ben zowat de starter van de navulinkten voor de Epson Pro 3800. Ik gebruik het systeem van Inkrepublic.com: de Pro 3800 I-refill system. Zeer betrouwbaar en erg robust gebouwd. Het systeem eist namelijk wel dat je originele chip van je lege patronen bewaart. Op twee van de negen patronen zit er een tuning chip en de rest van de andere chips zet je over van je lege en overeenkomstige patronen. Het systeem is zo geavanceerd, dat het ook de chip van je waste ink tank aanstuurt en je deze moet modificeren met watten, zodat je die telkens kunt resetten als deze vol is (duurt heel lang, maar het spaart toch telkens 25 euro uit).

          Ik gebruik nu het duitse OCP K3 inkt: zeer mooie glans en zeer goed geprijsd (stukken goedkoper dan de inkt die je krijgt bij Inkrepublic.com, die al redelijk goedkoop is).
          Neem anders contact op met mij via PM.
          Last edited by stefaand; 23 maart 2012, 21:07.
          Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

          Comment


          • #6
            Re: Navulinkt voor Epson 3800

            informeer eens bij go4inkt
            goedkope en goeie cartridges !
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #7
              Re: Navulinkt voor Epson 3800

              Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
              Dag Luc,

              Ik ben zowat de starter van de navulinkten voor de Epson Pro 3800. Ik gebruik het systeem van Inkrepublic.com: de Pro 3800 I-refill system. Zeer betrouwbaar en erg robust gebouwd. Het systeem eist namelijk wel dat je originele chip van je lege patronen bewaart. Op twee van de negen patronen zit er een tuning chip en de rest van de andere chips zet je over van je lege en overeenkomstige patronen. Het systeem is zo geavanceerd, dat het ook de chip van je waste ink tank aanstuurt en je deze moet modificeren met watten, zodat je die telkens kunt resetten als deze vol is (duurt heel lang, maar het spaart toch telkens 25 euro uit).

              Ik gebruik nu het duitse OCP K3 inkt: zeer mooie glans en zeer goed geprijsd (stukken goedkoper dan de inkt die je krijgt bij Inkrepublic.com, die al redelijk goedkoop is).
              Neem anders contact op met mij via PM.
              En hoe sta je er nu nog altijd tegenover, één jaar later???
              Ben benieuwd, want die printer interesseert me ook.

              Dankje.

              Eugène.
              BD1766BE

              Comment


              • #8
                Re: Navulinkt voor Epson 3800

                Nog altijd perfect. Wel ben ik ondertussen overgestapt van de Epson Pro 3800 naar de Epson Pro 3880, die een andere versie van het I-refill systeem vereist (speciaal voor de Pro 3880). Vreemd genoeg werkt de OCP K3 inkt beter op glanzende papiersoorten dan op semimatte/parelglans papieren.
                Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Navulinkt voor Epson 3800

                  De OCP-inkt geeft redelijk goede resultaten met glanzend papier en zeer goede bij mat papier maar op pearl of luster of barrietpapier is het niet goed. Je hebt grote verschillen tussen de glans in de verschillende kleuren en gradaties van grijstinten.
                  Ik heb mijn 3800 nu ingesteld voor mat en dit geeft goede resultaten, maar omdat ik een liefhebber ben van zwart-wit en dit vraagt om barriet gebruik ik hier een andere printer voor.

                  Comment

                  Working...
                  X