Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Continue verlichting
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Continue verlichting
en waarom fan van continu licht? omdat ge het effect ziet? da kunde ook met ne studioflits zenne, waarom denkte da die een pilootlicht hebben?
leer eerst kruipen en stappen alvorens te willen gaan lopen, zou ik zo zeggen.
zoek eerst eens wat artikels op, volg een workshop etcWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevinva Bekijk berichtsome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Ik gebruik zelf ook liever continu licht voor die zeldzame keren dat ik eens in een studio sta . We hebben nochtans een volledig uitgeruste studio ter beschikking, maar het hele model-en-flits-gebeuren ligt me wat minder. Waarschijnlijk omdat (zoals hier al aangegeven wordt) met continu licht makkelijekr werkt en minder moeite vergt, en ik er als leek ook te weinig van ken...
Als je het echt als beginner (zoals ikzelf) bekijkt en je wil gewoon wat in het rond experimenteren is een setje als dit of iets gelijkaardigs misschien wel interessant. Die heb ik ooit mogen gebruiken van iemand en ze werken best prettig. Hoe hard ze juist gaan durf ik niet zeggen omdat ik het toen graag wat donkerder hield...
Ik heb er zelf uiteindelijk geen aangekocht, want ik sta maar een keer of 2 per jaar in een studio en daarvoor gebruik ik gewoon hallogeen-bouwlampen met een dun douchegordijn en veel fantasie . Da's enkel voor schoolopdrachtjesCamera's: Nikon D300s & Nikon D70
Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8
Flash: Nikon SB-700
Comment
Comment