Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

draadloos flitsen 600D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• draadloos flitsen 600D

Kan een 600D met zijn draadloze flitsfunctie een 430 ex II aansturen of enkel de 580 EX II die dan op zijn beurt de 430 moet aansturen?

mvg
    Canon 60D / ef-s 18-135 / ef-s 55 -250 / ef 50 1:8 / speedlite 430 ex II

Re: draadloos flitsen 600D

Ja.... met simpele google zoek opdracht had je antwoord gevonden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
      Ja.... met simpele google zoek opdracht had je antwoord gevonden
      Dit antwoord kan gegeven worden op elke gestelde vraag hier op dit forum, want met een google zoekopdracht kan je bv ook te weten komen welk objectief je moet gebruiken voor een bepaalde shoot.... Misschien stelt TS de vraag op een forum omdat ie meer op zoek is naar "persoonlijke ervaringen" of is de uitleg via google niet echt begrijpbaar of onduidelijk? Ik ben reeds meer dan drie jaar lid van het "Bandit owners Belgium" forum ook, ik heb daar nog nooit dergelijk antwoord gelezen, als daar iemand de vraag stelt hoe een bepaalde herstelling aan een motorfiets dient te gebeuren dan wordt daar klaar en duidelijk op geantwoord, en vaak zit er dan zelfs iemand tussen die deze herstelling reeds gedaan heeft en die de hele procedure stap voor stap gefotografeerd heeft, in dat geval wordt aangeraden even de zoekfunctie van het forum te gebruiken en in 99% van de gevallen word de link naar het betreffende topic er zelfs bij geplaatst. In sommige gevallen wordt zelfd gezegd: "Stap op uw vehikel en kom naar hier, dan doen we het samen..." Dit is HET grote voordeel van een forum, een groep mensen met een zelfde interessepunt die samen op zoek gaan naar antwoorden en die bereid zijn hun ervaringen te delen.
      Als iedereen vanaf morgen individueel gaat googelen worden forums compleet overbodig...

Sorry, dit moest even van mijn maag, ik heb een grondige hekel aan het antwoord kijk eens op google, de tijd dat je er in steekt om dit te antwoorden kan je even goed gebruiken om de TS een deftig antwoord te geven op zijn vraag.
      Last edited by Frocky; 10 maart 2012, 08:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frocky Bekijk bericht

Sorry, dit moest even van mijn maag, ik heb een grondige hekel aan het antwoord kijk eens op google, de tijd dat je er in steekt om dit te antwoorden kan je even goed gebruiken om de TS een deftig antwoord te geven op zijn vraag.
        en wat heeft de TS hier nu aan? het antwoord "google eens" was nuttiger als jouw antwoord.

wat de vraag van de TS betreft: ja! (op 10 seconden het wantoord gegoogeld)
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
        X