Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Lowepro Flipside 500 AW is er!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Lowepro Flipside 500 AW is er!

Na lang wachten is er vandaag eindelijk de grote Flipside 500 AW van Lowepro . Hij heeft alle goede features van z'n "industry-only" voorganger geërfd. Er was al een blauwe Limited Edition (1200 stuks), maar nu is er een mooie zwarte Flipside 500 AW.

Explore photography inspiration and stories from our Loweprofessional photographers. See the world through their lens and be inspired for your next adventure.

Last edited by JorisVdB; 1 maart 2012, 21:36.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Re: De Lowepro Flipside 500 AW is er!

Ik ben een meer dan tevreden gebruiker van de zwarte flipside 400 AW en een bijkomend voordeel van de 500AW is dat hij groter is. In mijn geval het overwegen van een vervanging waard! Ik hoop dat hij snel zal te koop zijn hier.
    Bedankt voor de inlichting!
    Last edited by RichKE; 2 maart 2012, 10:44.
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Als je wil weten wanneer hij in België beschikbaar is - www.debeukelaer.be (de verdeler van Lowepro in België) en hen contacteren. Ze zijn daar altijd erg vriendelijk en behulpzaam . Zij hebben ook een lijstje staan met Loweprodealers in België.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

heb hem zonet binnengekregen in de winkel. leuke maat niet te groot en geraakt veel in.
        Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

Comment

Working...
        X