Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij Sony NEX-7 Type NP-FW50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterij Sony NEX-7 Type NP-FW50

Iemand ervaring met deze verkoper ivm aankoop NEX batterij NP-FW50

20€ ipv. 84€ voor een orriginele

Re: Batterij Sony NEX-7 Type NP-FW50

Duidelijk namaak, Geert . Op een batterijtje ga je nu toch niet besparen ?
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Die van mij komt van hier. http://www.subtel.nl/cgi-bin/cosmosh...26522697183310
      Werkt even goed als de originele.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
        Duidelijk namaak, Geert . Op een batterijtje ga je nu toch niet besparen ?
        Akkoord, maar 84€ voor een batterijtje van twee suikerklontjes groot vind ik er toch wat over, op die namaakbatterijtjes heb je ook drie jaar garantie, en dat voor nog geen vierde van de prijs, tenandere, ik geloof niet dat Sony zijn batterijen zelf maakt.
        Ik heb er alvast eentje besteld, wordt het niets in de NEX-7, dan weet ik het te zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
          Die van mij komt van hier. http://www.subtel.nl/cgi-bin/cosmosh...26522697183310
          Werkt even goed als de originele.
          Bedankt voor je link, de getuigenissen lijken mij alvast positief, nu nog hopen dat de ingebakken software ook wil werken met de Nex-7.

Comment

Ik vind de prijs van de originele Sony batterij der ook wat over, maar ik kan enkel originele gebruiken in de NEX 5N en de kloon batterijen die gebruik ik in de NEX 5 zonder problemen.
            Ik hoop dus voor jou dat de NEX 7 minder kritisch is.

MVG, Jeff C.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Heb één jupio, werkt in 5n/7 zonder problemen.

Comment

Vandaag mijn batterijtje aangekocht bij DigiDingen binnengekregen, (prijs 19,95€) deze was 100% opgeladen, en ziet er op het eerste zicht perfect werkend uit, ook de weergave van het restpercentage batterijlading ziet er allemaal perfect uit.

Comment

Heb er net ook eentje gekocht bij digidingen... na een aantal maanden gebruik nog steeds goed mag ik hopen? :-) (zal gebruikt worden in nex7)

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Vandaag mijn batterijtje aangekocht bij DigiDingen binnengekregen, (prijs 19,95€) deze was 100% opgeladen, en ziet er op het eerste zicht perfect werkend uit, ook de weergave van het restpercentage batterijlading ziet er allemaal perfect uit.
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Dat zal je niet meer aan Geert moeten vragen - hij kon als jarenlange Nikongebruiker niet wennen aan de interface van de NEX-serie en is dus maar terug naar Nikon gegaan .
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik heb hem zelfs voor 10 euro gekocht bij amazon (ondertussen al uit stock zie ik)
                      En guess what: die batterij gaat eigenlijk veel langer mee dan de originele (wel wat langer opladen ook)
                      NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                      https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

Comment

Working...
                      X