Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
doch zou ik er onmiddellijk een kleine nuancering bij maken
als het zijn 1ste flits is, kan hij beter opteren voor een TTL-flits, ook zeker voor feestjes zoals hij aanhaalt omdat je hier meestal geen tijd hebt om echt manueel te werken.
Binnen een budget van 250 euro, kan je de Canon 430 EXII overwegen, de Metz 44 AF-1. Ook bij tumax en sigma heb je flitsers binnen dit budget maar hier ken ik de benamingen niet en de specificaties.
Van canon weet je dat deze in de toekomst steeds zal blijven werken op je nieuwere toestellen normaal en bij metz kan je dit meestal ook wel bekomen via een firmware-upgrade die je kan uitvoeren omdat hun betere flitsers over een usb-aansluiting beschikken
het enige dat ik zou gebruiken (door de ervaring die ik intss heb opgebouwd in het strobisme) uit die kit is de snoot maar dat is het dan ook
je kan beter een kit met enkel een bouncer diffusor aanschaffen om je licht toch nog deels indirect te laten gaan (wit plafond of reflecterend plafond vereist dat niet te hoog is) http://www.fotokonijnenberg.be/produ...-430ex-ii.html
daarnaast zijn de battijen ook zeker iets voor goed mee op te letten
menig leden hier verkiest de zogenaamde LSD (Low Self Discharge batterijen)
is die 430 veel 'slechter' dan de toch wel duurdere 580?
Neen, hij is minder krachtig dan de 580 (maar niet zoveel), en mist een paar opties. Daar staat dan wel tegenover dat hij sneller herlaadt.
Op de volgende link kan je ze vergelijken:
TOP-1 Undress AI Deep Nude Bot. Your Online and Telegram DeepFake Bot. Nudify Everyone in Photos, Pictures and Images with the Best Clothes Removing Bot in seconds.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Comment