Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bevestiging draagriem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bevestiging draagriem

Nu ik een Sun Sniper Steel draagriem heb aangeschaft wil ik toch af en toe de originele draagruim van mijn camera gebruiken.
    Een goede herbevestiging van die draagriem op de originele wijze kost wat tijd en ik zoek een oplossing om de originele riem snel aan- en los te koppelen van de camera.
    Wie kent hulpmiddelen die aan de draagriem bevestigd kunnen worden en snel wisselen mogelijk maken en hebben daarmee een positieve ervaring ?
    AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Re: bevestiging draagriem

Geen originele, dat is toch geen fijne riem, maar een Optech met loops kopen, zit er zo aan en kan ook verkort worden gebruikt.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik heb me de riem met staaldraad in van Pacsafe gekocht bij AS-Adventure : http://www.asadventure.com/index.cfm...id_colour/4168.

Is mijn inziens een veel beter ontwerp dan de deze van Sunsniper omdat je enerzijds zonder veel problemen de riem grotendeels kunt loskoppelen en omdat hij anderzijds geen gebruik maakt van je statiefvatting onderaan.

Sven
      Sony A58 met glas, Fuji X-E1
      Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
      Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HdBD200 Bekijk bericht
        Nu ik een Sun Sniper Steel draagriem heb aangeschaft wil ik toch af en toe de originele draagruim van mijn camera gebruiken.
        Een goede herbevestiging van die draagriem op de originele wijze kost wat tijd en ik zoek een oplossing om de originele riem snel aan- en los te koppelen van de camera.
        Wie kent hulpmiddelen die aan de draagriem bevestigd kunnen worden en snel wisselen mogelijk maken en hebben daarmee een positieve ervaring ?
        Dit ga ik hier ook even volgen. Heb hetzelfde probleem.
        I love my D500

Comment

Ik heb me ook de riem met staaldraad in van Pacsafe gekocht bij AS-Adventure .

Comment

Beste collega BD-ers,

Bij voornaat dank voor Uw reaktie.
            Om een misverstand te voorkomen, ik ben reeds in het bezit van een Sun Sniper Steel en
            ik vraag niet wat beter is dan dat of wat ik beter had kunnen doen.
            Mijn vraag is of er hulpmiddelen zijn die een snelle wisseling met de originele draagruim mogelijk maken.
            AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

Working...
            X