Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vertex 200 VS StreetWalker Harddisk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vertex 200 VS StreetWalker Harddisk

    Ik weet dat dit de zoveelste rugzak tread is en ik heb de zoekfunctie gebruikt maar heb nog gevonden wat ik zoek.

    Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe rugzak om mijn materiaal mee te nemen op vakantie.
    Wat moet er in

    D90 met Grip en NIKKOR 17-55 2.8
    D80 met NIKKOR 18-200
    NIKKOR 16-85
    NIKKOR 35 1.8 DX
    NIKKOR 70-200 2.8
    SIGMA 50 1.4
    TOKINA 12-24 4
    SB700
    Macbook PRO 13"
    Laders batterijen en kleine prullen zoals onderhoudsmateriaal en kaartjes

    De reden dat ik naar een nieuwe rugzak aan het rondkijken ben is dat die ik nu heb ofwel te klein zijn om alles in te steken ofwel te groot zijn om mee te nemen als handbagage.

    Bij de winkels in de buurt heeft er niemand beide op stock om ze eens te testen met mijn materiaal daarom dat ik hier al graag een paar meningen had gehad.

    De Vertex lijkt zwaar op papier tegenover de Streetwalker maar ik ben steeds zeer tevreden geweest van de padding op mijn Lowepro tassen en dat is wat mij tegenhoud van de Streetwalker te nemen. De padding van een gewone streetwalker die ze wel binnen hadden voelde heel dun aan.


    Alvast bedankt voor de info

  • #2
    Re: vertex 200 VS StreetWalker Harddisk

    Oorspronkelijk geplaatst door Beekie Bekijk bericht
    Ik weet dat dit de zoveelste rugzak tread is en ik heb de zoekfunctie gebruikt maar heb nog gevonden wat ik zoek.

    Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe rugzak om mijn materiaal mee te nemen op vakantie.
    Wat moet er in

    D90 met Grip en NIKKOR 17-55 2.8
    D80 met NIKKOR 18-200
    NIKKOR 16-85
    NIKKOR 35 1.8 DX
    NIKKOR 70-200 2.8
    SIGMA 50 1.4
    TOKINA 12-24 4
    SB700
    Macbook PRO 13"
    Laders batterijen en kleine prullen zoals onderhoudsmateriaal en kaartjes

    De reden dat ik naar een nieuwe rugzak aan het rondkijken ben is dat die ik nu heb ofwel te klein zijn om alles in te steken ofwel te groot zijn om mee te nemen als handbagage.

    Bij de winkels in de buurt heeft er niemand beide op stock om ze eens te testen met mijn materiaal daarom dat ik hier al graag een paar meningen had gehad.

    De Vertex lijkt zwaar op papier tegenover de Streetwalker maar ik ben steeds zeer tevreden geweest van de padding op mijn Lowepro tassen en dat is wat mij tegenhoud van de Streetwalker te nemen. De padding van een gewone streetwalker die ze wel binnen hadden voelde heel dun aan.


    Alvast bedankt voor de info
    Bij Grobet in ANtwerpen en bij PCH in Brussel hebben ze ThinkTank-rugzakken. Ga er heen en doe je materiaal mee en probeer het daar uit.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: vertex 200 VS StreetWalker Harddisk

      Oorspronkelijk geplaatst door Beekie Bekijk bericht
      De Vertex lijkt zwaar op papier tegenover de Streetwalker maar ik ben steeds zeer tevreden geweest van de padding op mijn Lowepro tassen en dat is wat mij tegenhoud van de Streetwalker te nemen. De padding van een gewone streetwalker die ze wel binnen hadden voelde heel dun aan.
      Dat is een van de redenen waarom ik nog steeds Lowepro verkies .

      Je zou ook kunnen kijken naar de Lowepro Pro Runner 350 AW en 450 AW...Met name de 450 AW. Maar ook met een Vertex doe je geen miskoop - die zijn alleen meer voor natuur- of sportfotografen ontworpen, da's alles. Als je op reis gaat is de Pro Runner AW mogelijk handiger, maar dat is voor iedereen anders.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

      Comment


      • #4
        Ik was reeds bij Grondt en Konijnenberg geweest. Het is daar dat it respectievelijk de Streetwalker en de Streetwalker Pro had gezien. Geen van beiden hadden de harddisk op voorraad. Maar in vond de padding van de andere streetwalkers redelijk dun daarom dat ik hier even wilde informeren naar de ervaringen met TT rugzakken.

        Groeten
        Randy

        Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

        Comment

        Working...
        X