Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LEE filters moeilijk leverbaar. Welk merk kan een alternatief bieden.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LEE filters moeilijk leverbaar. Welk merk kan een alternatief bieden.

Ik hoor dat de wachtlijsten van mensen die Lee filters bestelden ongelooflijk lang zijn.
    En dus zeer lange leveringstermijnen.

1- waar hebben ze LEE filters op voorraad?
    2- Is er eventueel een ander merk die me dezelfde kwaliteit kan geven

Ik heb een big stopper ND, een softverloop ND 0,9 en een filterhouder voor 77mm lens nodig.

Mvg

Re: LEE filters moeilijk leverbaar. Welk merk kan een alternatief bieden.

LEE filters vind je op voorraad over het kanaal.
    Ik koop mijn LEE filters bij Teamwork Photo London in Foleystreet (West End).
    Online te bestellen via http://teamworkphoto.com.
    Alternatief voor LEE zijn de veel goedkopere HiTEch filters (heb er ook een drietal van, m.i. echter minder duurzaam) - passen in de LEE filter houder.
    In het februarinummer 2012 van Black+White Photography staat een zeer degelijk vergelijkend artikel LEE/Hitech/Cokin.

Comment

Een goed alternatief is Singh-Ray (website). Wel nog duurder dan LEE (je betaalt ook nog invoertax), maar kwalitatief op z'n minst even goed.
      www.bertwillaert.com

Comment

ik zag zonet dat teamwork photo de big stopper in voorraad heeft en heb hem direkt vandaag besteld !

ik ben benieuwd
        Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

En mijn broer heeft een set Lee filters besteld bij Konijn zo'n 3 maanden geleden ofzo, als het al niet langer is. Nog steeds niet binnen
          Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
          https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

Bij calumet liggen ze op voorraad!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

vorige week mijn big stopper in ontvangst gehad ,is nu blijkbaar weer in voorraad bij Teamworkphoto

Comment

Voor wie twijfelt : Teamwork Digital Ltd. is een degelijke firma.
                Verleden week mijn bestelling via de website geregeld. Bestelprocedure verloopt vlot en intuďtief. Dezelfde week nog het pakketje Lee-filters netjes verpakt aangeleverd gekregen. De communicatie via mail verliep vlot en persoonlijk.
                Een aanrader wat mij betreft.
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
                X