Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compactflash extreme 8gb sandisk probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• compactflash extreme 8gb sandisk probleem

Hallo
    een tijdje geleden heb ik hier op het forum eens een kaartje gekocht van iemand,maar weet niet meer van wie.
    een Compactflash 8gb Extreme udma van sandisk
    het heeft altijd goed gewerkt,maar vorige week op het lichtfestival in gent ,heeft het kaartje het opeens begeven
    kan het kaartje nu nergens meer gebruiken
    heb al geprobeert met rescuepro van sandisk maar nikske terug tevinden
    kan het kaartje ook niet meer formateren, nikske doet het nog
    nu heb ik eens gelezen dat deze kaartjes levenslange garantie hebben,maar daar ik geen aankoop factuur of kasticket heb???
    wat kan ik doen of zijn mijn mogelijkheden?
    als jullie goeie raad hebben voor mij, laat maar komen dan
    mvg Tweetty
    bd0379be

Re: compactflash extreme 8gb sandisk probleem

Op de supportpagina van Sandisk http://kb-nl.sandisk.com/app/home moet je je eerst registreren en daarna kun je een RMA (Return Material Authorization ) aanvragen.
    Daarna moet je allerlei gegevens van je product invullen en krijg je verdere instructies om een nieuwe kaart te ontvangen.
    Mits het om een kaart gaat met levenslange garantie zal dat geen probleem zijn.

Comment

Re: compactflash extreme 8gb sandisk probleem

Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
      Op de supportpagina van Sandisk http://kb-nl.sandisk.com/app/home moet je je eerst registreren en daarna kun je een RMA (Return Material Authorization ) aanvragen.
      Daarna moet je allerlei gegevens van je product invullen en krijg je verdere instructies om een nieuwe kaart te ontvangen.
      Mits het om een kaart gaat met levenslange garantie zal dat geen probleem zijn.
      inderdaad geen probleem maandag word de nieuwe kaart geleverd
      mvg tweetty
      bd0379be

Comment

Working...
      X