Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voor ik iets bestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• voor ik iets bestel

Voor ik iets bestel had ik graag het oordeel gehad van BD leden.
    Wat denken jullie van http://www.missnumerique.com/
    Ernstig of niet ???????
    Prijzen zijn niet slecht.
    Ben geďnteresseerd in een Lowepro Vertex 100
    Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Re: voor ik iets bestel

ben beetje wantrouwig, maar ik kan mis zijn natuurlijk.
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

Prijzen van de lenzen zien er toch realistisch uit volgens mij.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Zoeken of er een ondernemersnummers of KBO nummer (vestigingsnummer, enz...) aanwezig is op de website. Zeker ook altijd controleren op Belgische websites, vind ik het niet terug koop ik er niets.
        Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
        flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk bericht
          Zoeken of er een ondernemersnummers of KBO nummer (vestigingsnummer, enz...) aanwezig is op de website. Zeker ook altijd controleren op Belgische websites, vind ik het niet terug koop ik er niets.
          Miss Digital is een naamloze vennootschap met een kapitaal van 55.970 euro. Het hoofdkantoor is gevestigd op 40 rue du General Leclerc Jarville (54.140). Het is ingeschreven bij de RCS NANCY onder het nummer B 478 502 222.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor je Vertex met verzendingsosten is dat idd een +/- €40 beterkoop dan bij Studio 73. Ik heb een flipside 400AW en deze is er €10 duurder. Dus ik denk wel dat het betrouwbaar is, de prijzen lijken mij realistisch.
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Thx, everybody
              Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Duuuuuuuur, nen 24 - 70 van canon heb je hier in antwerpen voor 1059, kijk eens op diene site, dan weet je direct wat afzetters het zijn.

Comment

Kijk ook eens bij amazon.de.Zeer groot aanbod.Ook nog met gebruikersreviews.
                  Heb er enkel nog maar een geheugenkaart en polafilter gekocht maar prijzen zijn prima.
                  Correcte afhandeling en gratis verzending.Betaald met Visa zonder extra kosten.Had mijn bestelling op 3 dagen.
                  Deutsche Gründlichkeit zeker?
                  Flickr PBase
                  Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door minipolis Bekijk bericht
                    Duuuuuuuur, nen 24 - 70 van canon heb je hier in antwerpen voor 1059, kijk eens op diene site, dan weet je direct wat afzetters het zijn.
                    afzetters? Eerst even rondkijken eer je zo grof reageert of ben je misschien zo geboren
                    Of bedoel je dat alle kleinere fotowinkels, die duurder zijn dan de grotere oa Studio 73, Konijnenberg, Grobet..., afzetters zijn?
                    Er zijn aanbiedingen bij hen beterkoop en andere duurder.
                    De tas die TS bedoeld is idd veel beterkoop dan bij de andere aanbieders oa Studio 73 en Konijnenberg....
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Heb toch ook mijn bedenkingen bij hun prijzen hoor.

Voorbeeld : de Canon 10-22

Bij Cameranu kost die 669 euro

Op Missnumerique kost die 909 - korting = 739,90 euro

Ze adverteren eerst een astronomisch hoge prijs om daarna zogezegd een grote korting te geven.....

Maar misschien zijn er ook wel bij die goedkoper zijn, ik heb me beperkt tot ééntje omdat die me interesseert voor het ogenblik.

Veel succes bij je eventuele aankoop.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

Bij Cameranu kost die 669 euro

Op Missnumerique kost die 909 - korting = 739,90 euro

Ze adverteren eerst een astronomisch hoge prijs om daarna zogezegd een grote korting te geven.....
                        Kijk eens bij konijnenberg daar doen ze niks anders dat soort praktijken.
                        Ik heb daar ook mijn bedenkingen bij.
                        Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                        www.dewolfmarc.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
                          Kijk eens bij konijnenberg daar doen ze niks anders dat soort praktijken.
                          Ik heb daar ook mijn bedenkingen bij.
                          da's telkens de adviesprijs van de fabrikant.
                          We kennen allemaal de realiteit van de staatprijs na enkele maanden... die is steeds lager.

G
                          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Working...
                          X