Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

timer afstandsbediening Nikon D7000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• timer afstandsbediening Nikon D7000

Weet er iemand waar je een timer kan bestellen die compatible is voor de D7000. Bij fotokonijnenberg staan er, maar nooit op voorraad...
    Ik zie er anders staan op fotoshopaalten.nl - hebben jullie hier al gekocht, is deze webwinkel te vertrouwen?
    Ik heb namelijk al eens zo'n timer proberen te bestellen via een webwinkel - 70 euro weg, timer nooit gehad (allesvoordecamera.nl)
    Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

Re: timer afstandsbediening Nikon D7000

kijk eens hier

Groetjes

Comment

Ik heb met FA nog nooit een probleem gehad en zelf weleens adviezen om iets niet te kopen. Je krijgt altijd heel snel antwoord op je vragen en na bestelling en betaling, de volgende dag in de bus.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Hallo,
        Weet iemand hoe en waar je de D7000 moet instellen voor de draadloze ML-L3 bediening.
        De linker keuze knop die is verdraad naar het timer teken.
        Maar er gebeurd niks. Nieuwe batterij er in en getest op flitser dan werkt de afstandbediening wel dus het ligt aan de camera.
        Wie weet wat je waar in het menu moet instellen

bedankt voor een reactie.

Han

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
          Hallo,
          Weet iemand hoe en waar je de D7000 moet instellen voor de draadloze ML-L3 bediening.
          De linker keuze knop die is verdraad naar het timer teken.
          Maar er gebeurd niks. Nieuwe batterij er in en getest op flitser dan werkt de afstandbediening wel dus het ligt aan de camera.
          Wie weet wat je waar in het menu moet instellen

bedankt voor een reactie.

Han
          Geen handleiding? Even voor jou gekeken al heb ik zelf geen D7000, blz 80 en vergis u niet tussen zelfonspanner en afstandsbediening grt
          https://ggpics.be/

Comment

Working...
          X